Zoekresultaten

1. L

Waar laat ie het?

Bedankt voor je snelle reactie! Jouw dochter kan er ook wat van dan hihi. Ik ga hem idd geen eten weigeren als hij honger heeft, dus ik luister lekker naar wat hij wil :) Hier eigenlijk hetzelfde: qua lengte is hij bovengemiddeld, en daardoor qua gewicht benedengemiddeld. 200g is een foutje zie...
  2. L

Waar laat ie het?

<p>Hi allemaal,</p><p>Twee weken geleden hebben we de eerste verjaardag van mijn zoontje gevierd. Nu had ik zelf al in de gaten dat het "een goede eter" is, maar als ik kijk naar voedingsschema's voor kindjes van deze leeftijd, dan eet hij behoorlijk veel. Zijn gewicht is voor...
  3. L

Vakantie baby 8 maanden: hulp en tips

<p>Hoi allemaal,</p><p>Over 3 weken vertrekken wij met onze dan 8 maanden oude baby voor 9 dagen naar Bonaire - onze eerste familievakantie. We hebben daar een appartement op een resort, dus we hebben een eigen keuken, airco in de slaapkamers, etc. maar ook zwembaden en...
  4. L

Baby slaapt ineens niet meer door, herkenbaar?

Om 23u geven hebben we inderdaad ook geprobeerd, maar hij wilde dan niet echt wakker worden en dronk dan nog niet de helft op, om vervolgens toch weer om 3u te komen. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
  5. L

Oh dat is ook frustrerend! Die van ons vindt zijn tut gelukkig zelf, ook 's nachts. Ik vond het hele niet-doorslapen wel slopend maar geen ramp, tot ik in mijn zoektocht naar een oplossing een berichtje tegenkwam van iemand wiens zoontje van 2,5 jaar(!) nog niet doorslaapt! Toen kreeg ik het...
  6. L

<p>Lieve mama's, ik hoop dat iemand het volgende herkent. Mijn zoontje van inmiddels 7 maanden sliep met 2 maanden (na de aanschaf van een MyHummy) lekker door (lucky us). Met 4 maanden is dit abrupt gestopt. Toe aan vaste voeding, dachten we. Inmiddels zijn we dus 3 maanden verder en eet...
  7. L

Jonge mama’s gezocht rondom Eindhoven!

Hoi hoi, Hebben jullie nog contact toevallig? Ik ben Laura, ik ben 24 jaar en mijn zoontje is bijna 7 maanden. Ik woon op een 20 minuutjes rijden van Eindhoven. Als het zo is hoor ik het graag ? Groetjes
  8. L

5/6 maanden sprong

Hier zitten we er nu ook midden in! Zoonlief van 5,5 maanden kan zich nergens lang mee vermaken, slaapt overdag nauwelijks, is druk tijdens de fles, en ga zo maar door. Het kost inderdaad een stuk meer energie! Ben ook wel benieuwd hoe lang dit gaat duren ?
  9. L

Verborgen reflux

Mijn zoontje van inmiddels bijna 5 maanden heeft ook verborgen reflux. We zijn eerst overgestapt op Nutrilon A.R. maar daarvan raakte hij al snel verstopt. Toen zijn we zelf Nutriton (jbpm) bij de Standaard gaan doen en dat gaat perfect. Hij houdt nu alles binnen, drinkt goed en poept goed ? Wij...
  10. L

Baby naar bed brengen > te vroeg de nacht in

Bedankt voor jullie reacties! Geeft me weer goede hoop ?
  11. L

Baby naar bed brengen > te vroeg de nacht in

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje over het voed-/slaapschema van onze kleintjes.</p><p>Mijn zoontje is nu bijna 15 weken. We voeden op verzoek en een heel vast schema zit er (nog) niet in, maar meestal krijgt hij zijn laatste fles rond 11 uur en slaapt dan...
  12. L

Vaste tijden voeden ?

Herkenbaar! Ik geef flesvoeding en heb tot nu toe geen schema aangehouden, maar gevoed wanneer hij erom vroeg. Hij is nu 11 weken en ook hier totaal nog geen ritme...
  13. L

Overstappen voeding: blijven mengen of niet?

Bedankt voor de reacties! Nutricia zegt dat de krampjes binnen een week weg zouden moeten zijn, dan zijn zijn darmpjes gewend aan de nieuwe voeding. Ik ga dus maar proberen volledig A.R. te geven, en dan kijk ik even aan hoe dat gaat. Wel goed om te weten dat blijven mengen ook kan! Mochten de...
  14. L

Overstappen voeding: blijven mengen of niet?

<p>Hoi allemaal, </p><p>Ons zoontje van inmiddels 11 weken spuugde veel, en in overleg met de kinderarts zijn we de overstap aan het maken van Nutrilon standaard 1 naar A.R. Hij krijgt flesjes van 150cc+5 schepjes, en daarvan heb ik eerst 1 schepje A.R. gedaan, toen 2, nu 3. Nu...
Terug
Bovenaan