Zoekresultaten

1. G

Zwanger maar onzeker

@ninarose ja precies en ik iedere keer naar de wc om te kijken, maar gelukkig niets. Nou hoe verder ik de uren doorkom hoe zekerder en positiever ik wordt. maar superbedankt voor je bericht doet me erg goed en voor jou natuurlijk ook gefeliciteerd wat fijn dat alles goed was op de echo!
  2. G

Zwanger maar onzeker

Hoi  bedankt voor jullie reacties, doet me een beetje goed! Ik heb de terugplaatsing 2 weken geleden gehad en ja het enige wat ik kan doen is afwachten en hopen dat het goed blijft. Het is alleen zoo verschrikkelijk moeilijk om in deze onzekere periode te zitten, maar het is helaas niet anders...
  3. G

Zwanger maar onzeker

Dag dames, Ik heb een terugplaatsing gehad en vandaag bij het bloedtesten ben ik positief getest mijn hcg waarde was 750. Ik ben superblij en mag over 3 weken langs voor de echo. Ik heb alleen sinds vandaag ook menstruatie pijn en lichtbruine afscheiding. Het lijkt alsof ik elk moment kan...
  4. G

Stoppen borstvoeding met Dostinex

@Dpl Ja het is echt lastig pff ben er ook erg verdrietig door de laatste weken maar ik sprak net weer de huisarts en ze gaf aan dat het medicijn waarschijnlijk niet gaat werken dus ik moet inderdaad maar volhouden met weigeren. wat fijn om dat artikel te lezen dat maakt mijn schuldgevoel ook wat...
  5. G

@mamaeva bedankt voor het delen van jouw ervaring, dan weet ik dat ik dat in iedergeval niet moet doen. de metohe had ik wel eens toegepast toen ze wat jonger was, maar nooit lang volgenhouden. Misschien kan ik dit inderdaad weer proberen en kan ik ook een slaapcoach benaderen.  
  6. G

@Dpl Oh wat vreemd dat mijn huisarts dat niet heeft doorgegeven. Ik dacht dat namelijk ook al, van zou het wel werken aangezien ik al zo lang melk produceer. En wat jij adviseerd ben ik al een hele tijd aan het doen veel praten dat het niet meer kan knuffelen inderdaad. Op het begin van de avond...
  7. G

Oké fijn om te lezen dat je het goed hebt ervaren! Dank je wel voor je reactie
  8. G

<p>Hoi</p><p>ik heb een kleine die net 2 is geworden en ik geef nog steeds borstvoeding. Sinds 3 maanden geleden heeft mijn kleine gaatjes gekregen in de kiesjes en tanden terwijl wij geen suiker geven en goed poetsen. <br /><br />We zijn bij de tandarts geweest en...
  9. G

Mijn succesvolle ICSI traject

<p>Mijn ICSI Traject journey</p><p> </p><p>Mijn naam is Rosalia en ik woon samen met mijn vriend Henk al samen sinds mijn 21e. na een relatie van 7 jaar kwamen we per toeval achter dat kindjes maken wat moeilijker ging dan we...
  10. G

Menstruatiepijn na TP maar toch positieve thuistest (ICSI)

Aawh super fijn om te lezen dat dit dus ook een goed teken kan zijn, dat steld me echt gerust dankjewel voor het reageren ! En voor jullie ook gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan :) ! Als ik de eerste weken heb gehad zal ik eindelijk ook in rust kunnen genieten en zal proberen...
  11. G

Menstruatiepijn na TP maar toch positieve thuistest (ICSI)

<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben mezelf helemaal aan het gek maken dus ik hoop dat ik het hiermee nog even volhoud tot in mag testen in het ziekenhuis.</p><p>Ik volg een ICSI traject, dit is mijn 3e keer en 4e terugplaatsing. Bij alle keren had ik bij de tweede week...
Terug
Bovenaan