Zoekresultaten

1. G

Peuterend?

Ja, we gaan we het gewoon proberen. En dan met een rand eraan.. want ze beweegt zoveel dat ze er anders uit rolt denk ik haha. Nu nog gaan zoeken naar welk bed :) 
  2. G

Peuterend?

Peuterend moet peuter bed zijn haha.. 
  3. G

Peuterend?

<p>Hoihoi,</p><p> </p><p>Onze dochter wordt in december 2. Nu is ze altijd al een slechte slaper s nachts geweest. Vaak wakker, veel huilen, moeilijk weer in slaap komen. We hebben vaak periodes van een paar weken elke nacht wakker maar ook korte periodes dat ze wel...
  4. G

Verjaardag 2 jaar

Dankjewel voor jullie reacties, zitten leuke ideeen tussen. Kan ik het lijstje mee aanvullen ;) 
  5. G

Verjaardag 2 jaar

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ons meisje wordt bijna 2. Vindt het alleen zo lastig wat we ze cadeau moeten geven en vragen. Heeft iemand nog tips? <br />Zelf zat ik te denken aan een driewieler, knutselspullen of memory. Veel verder kom ik nog niet. Tips voor leuke...
  6. G

3,5 week en moeite met drinken

Consultatiebureau heeft wel een inloopspreekuur, dan ga ik toch daar maar eens langs.
  7. G

Ze haalt niet elke voeding de 65 ml, maar wel om de paar uur een plasluier vol. Bij de laatste voeding begon ze alweer te spugen met maar 10 ml op. Misschien toch iets anders aan de hand... 
  8. G

<p>Hoihoi,</p><p>Onze meid is nu 3,5 week oud. Aan het einde van week 1 mocht ze al 90 ml drinken. Nu 2,5 week verder en de 90 ml drinkt ze nog steeds niet op. We hadden aventfles met een 0 speen, dit gaat denk ik te moeizaam omdat ze dan tussen de 30 en 70 ml drinkt. Met de 1...
  9. G

5 weken zwanger en buikkrampen

Dankje . Fijn om te horen dat het normaal is. Het is allemaal nog zo nieuw en onzeker.  Ik ga er gewoon proberen van te genieten en me minder druk te maken :)
  10. G

5 weken zwanger en buikkrampen

<p>hoihoi,</p><p>ik ben 5 weken zwanger en heb sinds een week meerdere keren per dag krampen in mijn onderbuik. Ik lees overal wel dat het normaal is, maar het wordt niet minder en weet niet zo goed wat ik ermee moet. Is het normaal dat dit zo lang aanhoudt? Ik lees overal dat...
Terug
Bovenaan