Zoekresultaten

1. M

Uitgerekend maart 2019

Gefeliciteerd DeKleinste!  Hier is de kleine morgen alweer 6 dagen! De tijd vliegt! Flink last van de babyblues gehad en sinds de geboorte nog geen drie uur per nacht geslapen. De kleine doet het verder heel goed maar vooral overdag. Snachts kan hij wel een beetje spoken. Wilde eerste niet in...
  2. M

Uitgerekend maart 2019

Ja dat wisten we toen we zwanger wilden worden, maar eenmaal bevallen merk je pas echt hoe zwaar dat is. Tenminste, als je baby de eerste nacht thuis overal wil slapen, behalve in zijn bedje en je dus zelf helemaal níet kunt slapen (zeg maar 0 uur), dan komen de kraamtranen wel wat vroeger dan...
  3. M

Uitgerekend maart 2019

Geniet nog van jullie nachtrust, want dat gaat zeer binnenkort ernstig veranderen...! ;)
  4. M

Uitgerekend maart 2019

Dat had ik ook! Maar dat kwam dan als ik de ene dag veel had gedaan de volgende dag daarvoor moest ‘boeten’. Rustig aan die laatste paar weken ;)!
  5. M

Uitgerekend maart 2019

Oh die thee kende ik niet :D. Maar ik heb het gelukkig niet nodig gehad want vannacht rond 03:00 spontane weeën gekregen met 38+5 en vandaag om 17:15 is onze Duuk geboren :):). Toen we rond half 10 in het ziekenhuis aankwamen had ik reeds 5 cm ontsluiting. Helaas bleef het hangen bij 9 cm...
  6. M

Uitgerekend maart 2019

Vrouwenmantel?! 
  7. M

Uitgerekend maart 2019

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Elena!! Heerlijk weer eentje achter de rug.
  8. M

Uitgerekend maart 2019

Zal ook maar weer eens wat van me laten horen :). Gefeliciteerd alle dames die al zijn bevallen! Gek om te bedenken dat ik of ieder ander van ons dat net zo goed had kunnen zijn! Ik sta nog niet tussen de uitgerekende data, ik ben op 16/03 uitgerekend. Ben nu 38+1. Gaat echt hard nu. Zoals ik...
  9. M

Uitgerekend maart 2019

Leuk om al jullie verhalen te horen! Misschien is het leuk om naar het einde toe en na de geboorte nog updates van iedereen te plaatsen? De laatste twee maanden is het erg rustig hier.... Ik ben nu 32+6 en helaas is bij ons nog niet alles af zoals ik bij jullie kan lezen. We zitten nog midden in...
  10. M

Uitgerekend maart 2019

Wat heftig en wat een onmenselijke keus en periode... heel veel sterkte!!!!!
  11. M

Uitgerekend maart 2019

Zo, na flink wat weken ook weer even een bericht van mij. Blijkbaar leeft iedereen weer een beetje op bij de 20 weken echo ;) Ten eerste @Gebruiker10082947: Wat een vreselijke schok moet dat voor jullie geweest zijn! Als ik zie hoe spannend ik de 20 weken echo gisteren vond kan ik me er niks...
  12. M

Uitgerekend maart 2019

Fijn dat het goed gaat met iedereen! Morgen hebben wij een controle echo en dan kunnen ze als het goed is het geslacht zien. Ben dan bijna 18 weken. Ben nu wel echt benieuwd ??. Ook wij hebben nog een verhuizing voor de boeg, volgende week woensdag de sleutels van ons nieuwe huis! Hoop te doen ?
  13. M

Uitgerekend maart 2019

Vandaag ook de goede (!) uitslag van de NIPT test gekregen :) Heb er helemaal niet over gepiekerd of nagedacht maar toch heel fijn om te weten!! Vandaag alweer 13+4 weken ver. Begint vanaf nu erg snel te gaan denk ik.... :D
  14. M

Uitgerekend maart 2019

Kan de 16 weken echo niet bij hetzelfde bureau dan?  Combinatest gaan ze het kind op een echo nog doorlichten, dus kunnen ze ook evt hartafwijkingen zien en andere dingen die je niet uit het bloed van de moeder kunt halen... maar goed een beetje veel vinden we die 13 weken echo ook wel, want dat...
  15. M

Uitgerekend maart 2019

Ook vanmorgen de termijn echo gehad. Ik ben ineens 11 weken en 6 dagen, morgen dus ook 12!! Voor m’n berekening kan het nog steeds niet maar goed. Ik dacht nog een week de kritieke periode doorstaan maar dat is dus niet meer nodig!! ? Alles was goed!! Al 5.3 cm. En inderdaad al lekker aan t...
  16. M

Uitgerekend maart 2019

Overigens ook nog totaal geen buikje, behalve bij het buikje dat ik al had ?
  17. M

Uitgerekend maart 2019

Een hoop mensen met een echo vandaag! Ik ook ?. Niet zo’n zorgen over gemaakt, maar sinds gisteravond toch wel spannend! Zit nu op 11+1 of 2 ? Vanavond hopelijk alleen maar goede verhalen! 
  18. M

Uitgerekend maart 2019

En hoe anders reageerden de ouders nu dan? Daar ben ik wel benieuwd naar :)
  19. M

Uitgerekend maart 2019

Ik heb ook vrijdag de termijnecho! Ik ben dan 11.2 weken. Spannond! Ook hier sinds een week of twee standaard midden in de nacht naar de wc om vervolgens bijna het hele moeders voor moeders bakje vol te piesen. Het lijkt wel of mijn nieren snachts pas alles verwerken ?. En zijn er nog meer...
  20. M

Uitgerekend maart 2019

Ik mag mij ook aanmelden bij dit forum :).  Op dit moment 8w3d zwanger (uitgerekende datum 19-21 maart 2019), maar bij de eerste echo tussen 7 en 8 weken twee dagen vooruit gezet en zou ik dus 8w5d al zijn, maar vooralsnog ga ik van mijn eigen berekening uit. Eerste zwangerschap, moet zeggen dat...
Terug
Bovenaan