Zoekresultaten

1. G

Bewust genieten van kinderen

@littlegirl. Ja precies wat je zegt! Haha zo herkenbaar, maar ook zo moeilijk soms! Zo stom dat ik altijd zo druk ben/wil zijn met alles. En nogmaals, allemaal leuke dingen (en vaak ook voornamelijk voor de kids). Maar dan nog! 
  2. G

Die uitspraken zijn er altijd wel. Geniet maar van kinderloos zijn, want het leven met kinderen is druk hoor. Geniet maar van zwanger zijn, straks komen de slapeloze nachten. Geniet maar van je kraamtijd, ze zijn zo kort klein. Geniet maar van dat ze jong zijn…. Tot geniet maar van dat ze nog...
  3. G

<p>Iedereen zegt het: 'geniet er nu maar van, voor je het weet zijn ze groot en verlang je terug naar de tijd dat ze klein waren!'</p><p> </p><p>Mijn kids zijn 1 en 2,5 en ik weet dat ze gelijk hebben. Maar hoe dan! Het is echt niet zo dat ik het moederschap zwaar...
  4. G

Borstvoeding baby klemt kaken. Tips gevraagd!

Jeetje, die flipple-techniek ziet er makkelijk uit, maar dat is in de praktijk nog erg lastig zeg. Vooral om dat alles zo zeer doet :-( Maar dat is wellicht iets dat ik nog kan proberen....  Ik denk niet dat het de tongriem is. Wat ik zelf kan beoordelen ziet het er prima uit. Ik check het...
  5. G

Borstvoeding baby klemt kaken. Tips gevraagd!

<p>Goedenavond,</p><p>Ik ben al geruime tijd aan het stoeien met de borstvoeding. Nu lijkt het erop dat mijn baby z’n kaken - op m’n tepel - klemt. De tepel komt dus niet diep genoeg. Het voelt ook echt alsof m’n tepel ergens ‘tussen zit’ tijdens het voeden. Gevolg: pijn...
Terug
Bovenaan