Zoekresultaten

1. G

Licht in hoofd

<p>Hallo,</p><p>Ik ben ongeveer 8 weken zwanger, en ik ben continu licht in mijn hoofd. Niet duizelig, maar echt dag in, dag uit licht in mijn hoofd.</p><p>Ik weet niet zo goed hoe ik het beter uit kan leggen, het voelt alsof je 's middags een dutje hebt gedaan en...
  2. G

Partner is alcoholist

Koot81, ik ben me er van bewust dat het verbieden en verwijten niet werkt, ik heb ook veel op internet gekeken en mijn vriend heeft een begeleider waar ik mijn zorgen ook kan uiten, maar het blijft lastig, soms wordt ik zo kwaad en verdrietig, dan reageer ik het toch af op hem. Waarom kan hij...
  3. G

Partner is alcoholist

Bedankt voor de reacties, mijn vriend gaat alleen de deur niet uit om te drinken. Dat doet hij thuis. Ik heb er al over nagedacht om geen alcohol meer toe te laten in ons huis, maar ik ben bang dat hij dan stiekem gaat drinken. 
  4. G

Partner is alcoholist

<p>Hallo,  Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, mijn vriend is alcoholist en wil mijn hart even luchten/ om advies vragen. Mijn zwangerschap is een "ongelukje", maar we zijn er beide dolgelukkig mee.  Mijn partner is een zogenaamde high functioning alcoholic. Dit betekent voor hem...
Terug
Bovenaan