Zoekresultaten

1. G

Wanneer piek ovulatietest?

Z-Brandt, nee over 25 en 26 juni heb ik niet gehad. het gaat bij mij om 22 juni. We hebben alleen toevallig beide bijna dezelfde datums haha
  2. G

Wanneer piek ovulatietest?

Nu ik deze tegenkom ben ik iets zekerder van mijn zaak. Is die van 22 juni positief (action)? https://ibb.co/mtQqsNq Die van 8 mei is van mijn vorige eisprong maar normaal heb ik echt een knaller maar nu dit keer dus niet vandaar dat ik twijfelde. Overigens is die dipstick ook echt donker maar...
  3. G

Zwanger worden met ovulatie testen

Je hoeft niet altijd iets te merken hoor. Ik voelde niks (geen krampje, geen misselijkheid, geen steekje niks) dus ik twijfelde heel erg of het wel klopte en of de test wel klopte. Toen ik het vruchtje had gezien met week 8 ging het wel maar na 1.5 week toch twijfelen of het wel goed zat omdat...
  4. G

Wanneer 2e kindje?

Vorige maand begonnen met het proberen zwanger te worden. Mijn zoontje is nu 1.5 jaar! Moeizame bevalling gehad dus ben er nu pas weer aan toe :)
  5. G

Ineens erg lange cyclus?

Ik heb regelmatige cyclussen van 40, 41 en of 42 dagen en ik heb altijd eisprongen dus dat hoeft niet zo zeer hoor :) Toevallig willen wij voor een tweede gaan en is dit mijn tweede maand na het stoppen van de pil en ik heb zelfs een lange cyclus van 45 dagen. Vorige maand 33 dagen. Ik denk dat...
  6. G

Waar is mijn eisprong?

Ja he? Dat denk ik dus ook. 6 of 7 juli is dan mijn NOD..
  7. G

Waar is mijn eisprong?

@Kievietje, oh dat is fijn :)   Dat denk ik dus ook idd en kijk op deze foto: https://ibb.co/qWJz4pM (die van 8 mei is dus van de vorige cyclus) Ik denk echt dat die op 22 juni is geweest! Die dipsticks zijn ook nooit donkerder geweest dan die van 22 juni daarna. Die van de action trouwens ook...
  8. G

Waar is mijn eisprong?

Ja tweede maand nu. De vorige keer had ik na het stoppen van de pil gelijk mijn regelmatige cyclus terug dus ik ben verwend denk ik :)
  9. G

Waar is mijn eisprong?

<p>Ik ben gestopt met de pil na 1 jaar slikken van de pil na zwangerschap (16 april de laatste ingenomen) om voor de tweede keer zwanger te worden. Netjes een onttrekkingsbloeding gehad en op 8 mei, cd 19, een eisprong (voor het eerst van mijn leven) gevoeld + een positieve test. 23 mei...
Terug
Bovenaan