Zoekresultaten

1. G

2 dagen na nod, onduidelijke test

Ik hoop dat het ook zo blijft! Dank jullie wel allemaal :) 
  2. G

Ja het was zeker binnen de tijd, ik durf het alleen zelf nog niet helemaal te geloven. Dus ben nog best skeptisch maar zeker bedankt :) 
  3. G

<p>Hallo,</p><p>In oktober 2018 heb ik een miskraam gehad bij 12 weken, nu waren mijn vriend en ik weer aan het klussen, niet per se heel doelbewust. Sinds 2 weken geleden had ik last van extreme vermoeidheid, afscheiding en nu ook de menstruatie die uitblijft dus ik besloot 1...
  4. G

Menstruatie blijft uit, testen negatief

<p>Hi allen, </p><p>ik heb hier ooit eens eerder gepost toen ik in verwachting was, wat eindigde in een miskraam met 12 weken helaas. Nu zijn mijn partner en ik weer volop aan het klussen en zou vorige week dinsdag mijn nod plaatsvinden maar ik ben nu morgen 7 dagen overtijd...
  5. G

12 weken zwanger en constante onzekerheid

Hallo, ik wou iedereen bedanken die gereageerd had. Ik had met volle moed de reacties gelezen gisteren alleen is het sinds gisterenavond toch helaas geindigd in een miskraam. Een heel groot verlies, met veel pijn maar ik ben blij dat er geen lijden meer is voor mijn kindje of voor mijzelf...
  6. G

12 weken zwanger en constante onzekerheid

<p>Hallo aan iedereen die de moeite wilt nemen om dit te lezen. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben nu 12 weken in verwachting, uitgerekend begin mei. Sinds 2 weken is het echt een achtbaan geweest voor ons en ik hoop hier mensen te vinden die iets soortgelijks hebben meegemaakt...
Terug
Bovenaan