Zoekresultaten

1. G

Uit elkaar

<p>Beste Dames,</p><p>ik moest van de week weg bij mijn vriend omdat ik van al de ruzies zat ben en hij gebruikt ook van alles.  Maar de probleem is hij heeft mij niet mee geschreven als medehuurder en nu ben ik tijdens bij mijn ouders. Nu kan ik niet “makkelijke” aan een...
  2. G

Zoon van mijn vriend bij

Ik heb met hem besproken, hij vind vreselijk. Maar het is niet dat ik mijn stiefzoon niet wil bij betrekken, ik wil alleen paar dagen voor ons zelf. Want dan krijgen wij een nieuw routine helemaal anders dan zijn gewend zijn. Dan kan zijn zoon bij ons blijven, maar ik mag toch wel een beetje...
  3. G

Zoon van mijn vriend bij

<p>Hallo dames, ik heb een vraagje. Ik ben rond 19 juli uitrekende en mijn vriend heeft een zoon.</p><p>Zijn zoon komt die week naar ons toe, het is mijn eerst kind en ik wil niet mij druk maken over andere dingen. Ik hou van zijn zoon dat is de probleem niet maar hij vroeg aan...
  4. G

6 weken zwanger en licht bloedverlies

Hallo allemaal, het was niks zei de vk. het is mijn eerste zwangerschap dus allemaal heel erg spannend mijn vriend was ook heel bang voor. Aankomende maandag heb ik weer een afspraak bij vk om het hartje te horen. Heel erg bedankt voor jullie reactie.  
  5. G

6 weken zwanger en licht bloedverlies

<p>Hoi, </p><p>vandaag had ik een afspraak bij de huisarts. Daarvoor moest ik naar de toeliet, ik had tijdens afwegen een kootje donker bloed. Nu als ik naar de toeliet ga en mij afwegen ik heb heel licht bloedverlies. Zal dat zijn ? Ik heb straks een afspraak bij verloskundige...
Terug
Bovenaan