Zoekresultaten

1. M

overdag alleen op schoot/voedingskussen willen slapen

@Rooslii ik heb het boek besteld, ook omdat we van borst naar flesvoeding gaan leek het me fijn :) draagdoek willen we ook gaan proberen mocht het niet vlotten met m in het wiegje te laten slapen.@JMama, ja, ik krijg er gewoon dikke benen van haha. Het heeft ook wwl wat maar het huishouden...
  2. M

stoppen met borstvoeding

Even vraagje nog, hoe doen jullie het savonds met de fles wanneer de baby wil klusteren? Ik zit savonds bijna 1.5 tot 2u met de kleine aan de borst voor het slapen gaan.
  3. M

overdag alleen op schoot/voedingskussen willen slapen

<p>Ons zoontje van bijna 9 weken wilt overdag alleen op mijn schoot of op het voedingskussen slapen na het voeden. Over dag in zn wiegje of in de wagenbak leggen na het zien van slaapsignalen is een drama met veel huilen. </p><p>Rond een uurtje of 16.30-17.00 istie altijd...
  4. M

stoppen met borstvoeding

Gisteren bij het CB geweest om mini te wegen en te bespreken om te stoppen met BV. Er werd nogal laconiek gereageerd vooral omdat de kleine erg goed aankomt (bijna 500gram per week)Ik ga nu op mn eigen houtje afbouwen.
  5. M

Doorslapen... alleen overdag!

Geluksvogel, mijn zoontje slaapt alleen het eerste gedeelte van de nacht 3.5-4.5u daarna komt hij om de 1.5 a 2u. Af en toe om de drie uur. Je mag wel in je handjes knijpen dat betreft.  :D
  6. M

stoppen met borstvoeding

Bedankt voor de lieve en fijne reacties allemaal, zit dit te schrijven met tranen in de ogen als ik eerlijk mag zijn. @Sania, Fijn om een "lotgenoot" te spreken, het begint nu echt op te breken. Heb je zelf ook bv gegeven en hoe lang? Morgen ga ik even bellen om een afspraak te maken bij het CB...
  7. M

stoppen met borstvoeding

<p>Hallo allemaal,</p><p>Sinds 8 weken zijn wij ouders van een mooi manneke, vanaf zijn geboorte geef ik hem borstvoeding. Ik heb de ziekte van Crohn en merk dat het borstvoeden mij begint op te breken. Darmklachten beginnen de kop op te steken, etc. Ik weet dat bv het beste is...
Terug
Bovenaan