Zoekresultaten

1. G

6 weken zwanger, werkgever doet moeilijk

Ik heb dan niet dezelfde klachten maar had bekkeninstabiliteit vanaf 8 weken. Ik kon geen uur meer werken. Dus gewoon ziekgemeld ik ben zelf de manager maar ziek is ziek. Hier ook veel gedoe met de werkgever of ik niet halve dagen kon werken enzv. Ik ben vanaf toen op me strepen gaan staan. Je...
  2. G

8 dagen overtijd, negatieve testen

Ik was 2 weken overtijd alle testen waren negatief of ongeldig. Na 2 weken toch nog maar een test gedaan een met tijdindicator. En die gaf aan zwanger! Het schijnt dus dat niet iedere vrouw bij een zwangerschap evenveel hormoon meteen afgeeft waarop die testen reageren. Na 14 dagen was dat...
  3. G

Johannesbroodpitmeel

Wij mengen de jbpm met de voeding eerst in een bakje en voegen het dan aan het water toe even roeren. Geen klontjes niks wel.een grotere speen. Wij geven 2 schepjes jbpm op 150cc. Zitten op speen maat 3.
  4. G

Puistjes baby

Hier ook baby acne. Zat er helemaal onder. Nu 4 maanden en her en der nog af en toe een puistje. Ook met flesvoeding. Het komt door de hormonen die ze van jou meekrijgen in de buik duurt een tijdje voor dat uit hun lichaam is. 
  5. G

Femurlengte; korte beentjes

Ons zoontje het zelfde verhaal elke echo weer korte beentjes. Maar hij heeft gewoon wat kortere benen. Hij is nu 4 maanden en hij krijgt al langere benen in verhouding gewoon met zijn lichaam. Mijn gyn maakte zich niet druk zei ook kan gewoon in je familie voorkomen en dat klopt mijn moeder...
Terug
Bovenaan