Zoekresultaten

1. G

Whatsappgroep September 2021❤️

Ik heb ook een mailtje gestuurd
  2. G

Whatsappgroep September 2021❤️

Leuk! Ik plaats net een topic hierover. Ik wil er graag in
  3. G

Uitgerekend september 2021 groepsapp

Hi, Zijn er meer (aanstaande) mama's die uitgerekend zijn in september 2021 en het leuk vinden om ervaringen te delen in een groepsapp? Zelf heb ik dit ook tijdens mijn vorige zwangerschao gehad, en vond dit erg leuk en gezellig. Bij interesse zal ik mijn mail adres plaatsen, waar je, je...
  4. G

Mening meisjes naam

Dit heb ik ook. ?
  5. G

Mening meisjes naam

Dit heb ik ook. ?
  6. G

Uitgerekend maart 2021 - whatsapp groep

Ik heb de groep meteen aangemaakt, en steeds wanneer er een nieuwe mail binnen kwam, weer mensen toegevoegd. Had je al een mail gestuurd?     
  7. G

Leuk!! En gefeliciteerd! Je kan je nummer sturen naar het mailadres:  Zwanger123@gmail.com Dan maak ik een groep aan! ?
  8. G

<p>Hey dames, </p><p> </p><p>Ik ben uitgerekend in maart 2021, en het lijkt mij leuk om een Whatsapp groep te maken, zodat we ervaringen kunnen tegen tijdens en na de zwangerschap. </p><p> </p><p>Zijn er mensen die dit ook leuk vinden? </p>
  9. G

Jonge moeders gezocht

Oh oh, ik zie alle reacties nu pas. Sturen jullie anders je nummer via de mail?   Zwanger123@gmail.com 
  10. G

Jonge ‘nieuwe’ mama’s omgeving Zwolle!

Hier een mama van 22 dichtbij Zwolle. Een zoontje van 7 maanden  
  11. G

Speelgroepje omg Zwolle

Ja leuk! Ik vind persoonlijk een whatsapp groep wel handig. 
  12. G

App groep uitgerekend september 2020

Leukm ik heb m'n mail adres hierboven gezet, dan kan je, je nummer sturen. :)
  13. G

Leuk! Is het handig als je, je nummer stuurt in een mailtje? Dan staat die niet openbaar.    zwanger2020@gmail.com    
  14. G

Ik wil er niet al te veel mensen in, dus ik neem aan dat het dan wel redelijk rustig zou zijn, althans, niet dat wanneer je een uur niet hebt gekeken je 1000 gemiste berichten hebt.  Van mijn vorige zwangerschap zit ik in een groep met 7 mensen, deze is heel rustig. Maar ook één met 18 mensen...
  15. G

(jonge) Mama's voor WhatsApp groepje

Wat leuk, kan ik er nog bij?
  16. G

Speelgroepje omg Zwolle

Wat leuk! Zelf woon ik in de buurt van Meppel, maar Zwolle is prima te doen. 
  17. G

<p>Hoi allemaal,  Ik ben uitgerekend in September 2020 en nou zou het me leuk lijken om met andere (aanstaande) mama’s die ook rond die tijd zijn uitgerekend een whatsapp groepje aan te maken.  Dit heb ik bij mijn eerste ook gedaan, wat mij erg goed bevallen is. Is hier interesse...
  18. G

Jonge moeders gezocht

<p>Hey mama's,</p><p>Zelf ben ik een jonge moeder (21) en ben ik dit jaar bevallen van ons eerste kindje. In mijn omgeving ben ik de eerste die een kindje heeft gekregen, dus is er best wel een kloof ontstaan met vriendinnen. </p><p>Nu zou het me dus leuk lijken om...
Terug
Bovenaan