Zoekresultaten

1. G

Super beroerd voelen

Ik zit denk ik in dezelfde soort situatie bloedverlies maar wel symptomen die toenemen. Ik probeer dat maar als een positief teken te zien ! Qua misselijkheid hielp gember mij heel erg en kleine beetjes eten op een dag 
  2. G

Ervaring bloedverlies?

Thanks dames,jullie hebben me toch wat positieve gedachten gegeven ! Ik zal zeker laten weten hoe het is verlopen ?
  3. G

Ervaring bloedverlies?

<p>Goedemorgen, </p><p>ik ven als het goed is nu 7 weken zwanger maar ik heb totaal niet van mijn zwangerschap kunnen genieten. Ik heb vooraf dat ik uberhaupt zwanger was bloedverlies gehad, tijdens het testen van positief (5 testen) bloedverlies gehad tot nu toe elke week...
  4. G

HELPP!! gebruiksaanwijzing etos gezocht

Ik hoop dat je het kunt zien   
  5. G

Heey meiden bedankt voor het reageren,  ik heb gister mijn HA gebeld en de situatie uitgelegd en ik moest het afwachten omdat ik geen heftige krampen en bloedingen had. Maar ik zal overmorgen dan toch voor een HCG test vragen ?
  6. G

<p>halloo allen,</p><p> </p><p>ik heb afgelopen weekend 3 positieve testen gehad en toen bloeding gekregen. Ik heb uit angst dus vandaag weer een test gedaan om te zien of ik het misschien kwijt ben, maar ik kreeg volgens mijn gevoel alleen in de testvak een uitslag...
  7. G

Bloedverlies 3 weken zwanger

<p><span style="caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.701961); color: rgba(0, 0, 0, 0.701961); font-family: 'Source Sans Pro', sans-serif; font-size: 15px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); -webkit-text-size-adjust: 100%;">allo allemaal , ik heb een vraagje.</span><br...
Terug
Bovenaan