Zoekresultaten

1. K

Dikkere voeding welke fles en speen

Dank voor je reactie ondertussen heb ik alle soorten flessen en spenen in huis dus kan zo beginnen met deze combinatie deed je dan de ontluchting buis er ook in of niet?
  2. K

Dikkere voeding welke fles en speen

Hai, Onze dochter van 4 maand krijgt ivm verborgen reflux dikkere voeding. Echter kan ik geen enkel merk fles of flessenspeen vinden waar ze fatsoenlijk de dikkere voeding door heen kan krijgen. Het is namelijk niet zo dik dat het er als pap uit komt maar wel te dik om door de gaatjes van...
  3. K

40 weken 3/4cm ontsluiting

Hai ik kwam er achter bij het strippen dat ik op 4 cm ontsluiting zat. Die avond ben ik dan ook bevallen maar goed of het strippen lag of aan de 4 cm ontsluiting die ik al had weet ik niet en ook niet hoeveel dagen ik er al mee gelopen had. Overigens heb ik er niks van gevoeld die 4 cm ontsluiting
  4. K

Baby lijkt een tijd na voeding te stikken in opgegeven melk

Ik herken het van mijn zoontje die moesten we ook echt helpen met het slijm weg halen. Na lang zoeken kwamen we erachter dat hij verborgen reflux heeft en zijn we overgestapt op nutrilon A.R. deze hielp erg goed en een tip de baby na de voeding een half uurtje overeind houden en niet plat leggen.
  5. K

Miskraam zonder bloedverlies

Na 5 miskramen en 1 missed abortion kan ik helemaal in je gevoel komen van het niet vertrouwen van je eigen lichaam. Echter je moet maar zo denken je hebt al 1 kind dus ergens weet je ook dat het wel goed kan gaan. Heb vertrouwen en ja ik weet hoe moeilijk dat is. Overigens nu mama van 1 zoon en...
Terug
Bovenaan