Zoekresultaten

1. G

Past Jippies veiligheidsriempje op Stokke Tripp Trapp

<p>Hoi, </p><p>Onze baby van 9 maanden hangt over de kinderstoel heen. Wij hebben een Stokke Tripp Trapp met baby inzet. Nu wil ik geld besparen door te kiezen voor een universeel riempje. Kan iemand mij vertellen of het Jippies riempje van Prenetal...
  2. G

Ervaringen inleiding

Hoi, wat vervelend dat je niet meer echt van je zwangerschap kunt genieten! Zelf ben ik met 36+3 ingeleid ivm cholestase en vergiftiging. Eerst dmv een veter met hormoon, de volgende dag een balon en toen de volgende dag had ik 3 centimeter en konden ze de vliezen doorprikken en het infuus met...
  3. G

100kg einde zwangerschap

Hallo mama's,  Ik snap wel dat je het heel vervelend vind. Zelf ben ik 1.75 en tijdens mijn zwangerschap ben ik 20 kg aangekomen (rond de 95kg aan het einde) nu blijf ik na 5,5 maand hangen op de laatste 5 kilo. Goed voorgenomen om vanaf nu veel water te drinken en elke dag een half uur lopen...
  4. G

100kg einde zwangerschap

Hallo mama's,  Ik snap wel dat je het heel vervelend vind. Zelf ben ik 1.75 en tijdens mijn zwangerschap ben ik 20 kg aangekomen (rond de 95kg aan het einde) nu blijf ik na 5,5 maand hangen op de laatste 5 kilo. Goed voorgenomen om vanaf nu veel water te drinken en elke dag een half uur lopen...
  5. G

100kg einde zwangerschap

6. G

Babys maart 2019

Hoi mama's! Mijn ventje is alweer bijna 6 maanden! Het gaat heel goed met ons. Een vrolijk, actief mannetje die goed slaapt. Het heeft bij ons 10 weken geduurd totdat hij door sliep, maar nu slaapt hij van 20.00 tot 07.30! Zelf ben ik nog wel eens heel moe (vooral na werkdagen niet te...
  7. G

Warme nachten

Tijdens de nachtvoeding zou je even kunnen temperaturen. Meten is weten! Ik zou een romper korte mouw en een pyama (lange mouwen) aan doen met een lakentje erover. Onze baby van 4 maand heeft alleen een romper en een lakentje aan vannacht :) 
Terug
Bovenaan