Zoekresultaten

1. G

Wijder

Up
  2. G

Wijder

Up
  3. G

Wijder

okee bedankt voor je reactie ! Ik ben erg benieuwd. ?     nog meer dames die dit herkennen?
  4. G

Wijder

Ja precies, ik had ook altijd pijn voor ik was bevallen, dus “iets wijder” zou fijn zijn.. maar nu voel ik zegmaar bijna niet eens dat er wat in/uit gaat.. en dat baart me zorgen. Trekt dat nog wat dicht ? 
  5. G

Wijder

Dankjewel❤️   Ja ik zat er ook aan te denken naar de gyn te gaan.. ik ben blij om te horen dat het bij jou goed is gekomen, geeft me echt hoop !    Apart zeg dat het blijkbaar bij meer vrouwen zo is, maar er bijna niks over online staat! Maakt volgens mij een heleboel vrouwen onzeker  
  6. G

Wijder

Hi Sandujour, bedankt voor je reactie !   jaa ik dacht inderdaad ook heeft gewoon tijd nodig, maar na wat opgezocht te hebben online ben ik alleen maar onzeker geworden. Daar lees ik dat het na 6 weken hersteld zou zijn, etc...    bekkenbodem oefeningen doe ik af en toe, misschien 3 x op een...
  7. G

Wijder

<p>Hi lieve leden,</p><p> </p><p>ik schaam me een beetje voor de volgende vraag, maar ik kan er vrij weinig over vinden online.. </p><p> </p><p>ik ben 8 weken geleden bevallen van een gezond meisje, de bevalling duurde enorm lang, maar ben er...
Terug
Bovenaan