Zoekresultaten

1. W

Progesteron

Hi kersencake, Ik had steeds een hele korte luteale fase, en wij zijn al ander half jaar bezig dus ze hebben alles onderzocht. En een veelste laag progesteron kwam eruit. Mijn arts is nu op vakantie maar na haar vakantie gaan we kijken hoe nu verder.  Ik ben benieuwd of andere meiden dit ook...
  2. W

Progesteron

<p>Hi!</p><p>Vorige week is bekend geworden dat mijn progesteron gehalte erg laag is en dit waarschijnlijk een zwangerschap in de weg staat. Zijn er meerdere dames hiermee bekend? <br /><br /></p><p>x</p>
  3. W

Ziekenhuis

<p>Hi allemaal!</p><p>Ik wil even mijn verhaal kwijt. Vandaag een bezoekje aan het ziekenhuis gebracht omdat wij inmiddels 1,5 jaar bezig zijn. Helaas tot op heden zonder het gewenste resultaat. Het zaad van mijn man is helemaal in orde en ze hebben bij mij vandaag mijn...
  4. W

Falen

Bedankt voor jullie lieve en oppeppende woorden. Ik weet dat ik niet de enigste ben met dit gevoel.  ❤️
  5. W

Falen

<p>Lieve meiden,</p><p>Ik wil gewoon even van mijzelf afschrijven. Afgelopen vrijdag was ik jarig, ik ben 31 geworden en normaal geniet ik er ieder jaar van om weer een jaar ouder te mogen worden. Echter dit jaar heb ik buikpijn ervan. Ik riep altijd ik wil jong moeder worden...
  6. W

Continue buikpijn

<p>Hi!</p><p>Wij proberen sinds mei 2019 zwanger te worden, maar tot op heden nog niets.</p><p>ik heb een vrij regelmatige cyclus tussen de 26 en 28 dagen. Wel verschilt het wanneer ik een eisprong heb. Soms zelfs pas op dag 17.</p><p>normaal heb ik...
  7. W

Klussen voor het eerste kindje

Hi!   ik ben 16 juni gestopt met de pil omdat wij voor ons eerste kindje willen gaan. Heb ook een mailtje gestuurd met mijn telefoon nummer. Hoop jullie daar te spreken ?
  8. W

Zwangerschaps vitamines

Probeer eens voorover te bukken en het dan in te nemen.  Je slokdarm gaat dan net als bij het braken openstaan waardoor een tablet zo is. meeste mensen buigen juist naar achteren maar dat blokkeerd de slokdarm.  
  9. W

Zwanger worden met migraine medicatie

@ Wilkindje wat zei de arts? 
  10. W

Wilkindje bedankt voor je reactie! Ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt! Succes morgen! 
  11. W

<p style="text-align: left;">Hi! </p><p>Ik ben sinds andere halve maand gestopt met de anticonceptie omdat wij graag voor een kindje willen gaan. Nou ben ik migraine patiënt en gebruik redelijk wat medicatie. Ik ben benieuwd of er andere dames zijn die dit ook hebben en hoe zij...
Terug
Bovenaan