Zoekresultaten

1. G

Kans op zwangerschap na map

ik probeer een foto van de test toe te voegen, maar ik kan niet op het foto icoontje klikken op mn iphone‍♀️
  2. G

Dank jullie wel. Ik zit nu in de wachttijd en dat is best lastig. Normaal heb ik altijd gezwollen en gespannen borsten voor mn menstruatie. Nu niet, maar wel af en toe pijnlijke tintelingen, precies zoals bij mn eerste zwangerschap. Maar inderdaad, het kan ook door de MAP komen. Heb vanochtend...
  3. G

Bedankt voor je reactie. Maandag 29 juli moet ik ongesteld worden, volgens mij kan ik op z’n vroegst vier dagen ervoor (komende donderdag) testen. Alleen bij mijn vorige zwangerschap had ik ook al heel vroeg lichte symptomen. Toch even wachten tot donderdag denk ik. Fijn om te lezen dat dat...
  4. G

Lieve dames, Ik ben moeder van een kindje van 3. Soms denken we na over een tweede maar we zijn er niet over uit. Ik heb een afschuwelijke bevalling gehad en een hele heftige kraamtijd waar ik lang van moest herstellen. Nu hebben we iets doms gedaan. En alsjeblieft geen veroordelende...
  5. G

Menstruatie krampen rond 3e week, herkenbaar?

Hoi!  Oh, wat spannend inderdaad! Ik ben benieuwd of je al meer weet?  Ik heb namelijk precies hetzelfde als jij. Zo nu en dan heel licht menstruatiekrampen. Of eigenlijk meer steekjes in m’n baarmoeder.  Gevoelige harde tepels die ik steeds door m’n shirt heen zie/vollere borsten. En vannacht...
Terug
Bovenaan