Zoekresultaten

1. J

Eerste kindje

Hoi Charlotte, Welkom! Ik wil je niet ontmoedigen, maar sommige dames doen er jaren over om zwanger te worden... (waaronder ik zelf) Heb 1 kindje en nu zwanger van de 2e. Ik had pas een positieve test op 5 dagen Ná NOD. Je bent net 2 maandjes gestopt met de pil, dus doe lekker...
  2. J

Baby slaaptips (8+ maanden)

Ja precies wat Evi zegt.. gaat het om iets vasthouden? Dan is een knuffeltje een hele goeie. Ons zoontje (ook 9mdn) heeft een speen met daar aan een knuffeltje. Voorheen legde wij deze zachtjes naast/over zijn ogen. (Is een heel dun fluffie lapje zeg maar) we bleven er dan ook nog even...
  3. J

9+3 dagen zwanger

Het komt vast goed!????? Maar weetje, als het je echt begint te storen, dan zou ik gewoon de verloskundige bellen en je zorgen uitspreken. Wie weet kan je even langskomen of een eerdere afspraak krijgen. Probeer rustig te blijven, afleiding te zoeken en er van te genieten! ? You got...
  4. J

Gesloten

Leuk! Ik doe mee ?
  5. J

Endometriose

Hoi hoi, Ik heb ook endometriose. Jaren lang (5 a 6jr) geprobeerd zwanger te worden, gynaecoloog zei dat de kans nihil is om zelf natuurlijk zwanger te worden. Ook aan geopereerd. Groeide gewoon terug. Dus toen hebben we naar andere optie’s gekeken. IVF. Alle (vergoedde) pogingen van IVF...
  6. J

Zwangerschapstest treetje heel licht

Ik had 4 dgn na NOD een test gedaan. Toen had ik 1,5 streepje. 1 dag later waren het 2 volle streepjes ☺️. Misschien is je Hcg hormoon nog niet zo hoog. (Was bij mij het geval)
  7. J

Uitgerekend september 2021 groepsapp

Is er al een groepsapp? ☺️ Lijkt mij leuk
  8. J

Laat positieve test na NOD

Check —> hier pas 5 dgn na NOD. en toen had ik 1,5 streepje ?. Op 7e dag een positieve test. Nu 8 wkn zwanger. En...? Nu al een positieve test?
  9. J

Whatsappgroep Oktober uitgerekend mail je 06 naar Oktober2021@hotmail.com

Hoi Dames, Ik ben eind september uitgerekend. Mag ik mee doen? Leuk initiatief! :-D
  10. J

Endometriose?

Hoi hoi, Hier een heel mooi verhaal, wat misschien een hart onder de riem steekt! Ik heb hele erge endometriose. (Zelfs aan geopereerd, maar het kwam net zo hard weer terug) Mijn vriend en ik probeerde al 3jr zwanger te worden, maar ivm endometriose zeiden de artsen; ‘de kans dat je uit...
Terug
Bovenaan