Zoekresultaten

1. G

Leuke apps voor peuter

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Iemand nog leuke tips voor spelletjes of andere leuke apps voor een peuter van ruim 2 jaar die ik op mijn telefoon kan zetten? </span></p>
  2. G

Vakantiebestemming

Landal Esonstad in Friesland. Leuke kinderhuisjes, zwembad ed in de buurt, mooi watertje
  3. G

Hoe ervaren jullie de peutertijd?

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben gewoon eens nieuwsgierig hoe jullie het leven ervaren met een 2-jarige peuter. Wat vliegt de tijd voorbij! Van baby tot peuter en zo’n lekker sterke eigen wil ineens. We zijn nu lekker als gezinnetje op vakantie in...
  4. G

Waar is mijn gezellige dreumes gebleven?

<p>Pfffff.....als mensen zeggen dat het makkelijker wordt als je kindje ouder wordt, moet ik ze toch geen gelijk geven hoor. Mijn kleintje is inmiddels 21 maandjes. Een lekker actief, ondeugend mannetje. De sprongen waren altijd goed te merken bij hem, maar dat was 1, hooguit 2 weken en...
  5. G

Snachts krijsen en uit bed willen

Kan het niet de slaapregressie zijn die rond de 2 jaar weer begint? Bij alle maanden tot nu toe dat een slaapregressie staat sliep mijn zoontje ontzettend slecht,
  6. G

'Nee'-fase HELP

<p>Pfff wie zijn kind zit inmiddels ook in de nee-fase? Mijn zoontje van 20 maanden zit er sinds enkele weken middenin en heel eerlijk, ik word er gek van (of mag ik dat niet zeggen)? Alles, maar dan ook echt ALLES is nee. De laatste tijd kan ik daar wel beter mee omgaan en probeer ik hem...
  7. G

Pure johannesbroodpitmeel

Een tip: neem johannesbroodpitmeel van de Tuinen (biologisch/puur). Wij hebben maanden zitten aankloten met jbpm van verschillende merken en bij alles raakte hij verstopt. We kregen toen deze tip en geloof me, dat werkt dus wel! Zelfs op de groep van het kdv zijn ze dit gaan adviseren bij andere...
  8. G

Help help. Nu al ruim een maand "sprongetjesgedrag"

Hier moet je echt even doorheen. Mijn zoontje is nu bijna 19 maanden en bij ons is het al maanden op en af. Gek word je er af en toe van. Alles lijkt soms een strijd en inderdaad veel jammeren en huilen om wat? Niets! Haha Wij zijn er wel achter gekomen dat hij ons erg aan het uitproberen was...
  9. G

Bonken met hoofd dreumes

Mijn zoontje (ruim 1,5 jaar) doet dit nog steeds. Hij doet het al maanden in zijn ledikant. We horen soms wel 5x per avond zijn hoofd tegen het ledikantje bonken. Volgens het CB doen veel kinderen dit. Dit is een manier om in slaap te komen. Hij doet dit soms ook tegen een kast of lade en...
  10. G

Toedienen van medicatie bij kinderen

Mijn kindje wil niets door een spuit krijgen, dan wordt hij helemaal hysterisch. Dus wij mengen alles in zijn eten of door zijn drinken. Met name door zijn drinken werkt goed. 
  11. G

Ouderschap valt me zwaarder dan gedacht

<p>Lieve mede-ouders,</p><p>Ik moet gewoon even mijn ei kwijt. Ruim 19 maanden geleden ben ik trotse mama geworden van mijn kindje. De eerste maanden waren pittig met de krampjes, nachtvoedingen, weinig slaapjes overdag ed. Maar na een maand of 4 ging het goed en zitten we in...
Terug
Bovenaan