Zoekresultaten

1. G

Baby 7 maanden slaapt niet

Wat vervelend! Mijn zoontje is ook een moeilijke slaper! Wat kan helpen is om je te verdiepen in slaap, ik heb veel bijgeleerd over slaaptijden enz. Het boek dat mij geholpen heeft inzicht te krijgen is het boek baby in een droomritme. Ook hebben we een Slaapcoach ingeschakeld, dit heeft ook wel...
  2. G

Eenzame mama to be.

Wat ontzettend rot voor je! Ik hoop dat je snel nieuwe moeders leert kennen. Is het wellicht wat om centering pregnancy te doen? Dan doe je dingen in groepsverband met andere vrouwen die ongeveer even ver zijn in de zwangerschap. Of anders iets van zwangerschapsyoga? Als dat soort dingen...
  3. G

(Ongepland) zwanger??

Alles kan! Sorry, daar heb je niet veel aan ? Maar als je zekerheid wil zal je toch een zwangerschapstest moeten doen! Succes! 
  4. G

Borstvoeding baby 3 weken

Ja, ik voed op verzoek idd. En soms wil hij tussendoor nog wat. Maar lees soms vrouwen die zoveel meer voeden, dat ik me toch een beetje zorgen maak ?
  5. G

Borstvoeding baby 3 weken

<p>Mijn zoontje is 3 weken oud (wel ruim 2  weken te laat geboren) en ik geef 6 à 7 keer bv per dag. Maar is dit genoeg? Ik lees soms moeders die 10 tot 12 keer per dag aanleggen. Hij heeft genoeg plas en poepluiers en is ook wakker tussen voedingen door. Maar ben dan toch wat bezorgd of...
Terug
Bovenaan