Zoekresultaten

1. W

Wordt wakker snachts en wil alleen nog slapen bij mama

Wij hebben een tweeling van nu 20 maanden. 1 van de tweeling werdt met 15 maanden ook elke nacht wakker en wij hebben eerst ook tussen ons gelegd om wat slaap te pakken en zijn broertje niet wakker maken. Wij hebben de tip gekregen van iemand, ga een peuterbed of 1 persoonsbed kopen, kan wezen...
  2. W

Plots weer twee keer wakker 's nachts

Wij hebben een tweeling en met 15 maanden was hier 1 ook elke nacht 1 keer wakker en zijn broertje slaapt goed en wij leggen dan tussen ons in voor meer nacht rust. Hij bleef ook zo lang huilen, tot aan krijsen toe. Wij hebben met 18 maanden 1 grote persoon bed gekocht van hem en 1ste week...
  3. W

Nagels knippen

<p>Hallo iedereen.</p><p>Ik voel mij zo schuldig en slechte moeder tegelijkertijd.</p><p>Onze zoon is nu 5 maanden en 2 weken en voor het eerst geknipt en dat ging perfect tot dat hij de laaste vinger en dat is de duim bewoog en ik per ongeluk in de vel geknipt...
  4. W

Onze tweeling komt te weinig aan

Bedankt voor alle reacties en tips. Wij zijn al begonnen met 1 keer per dag met groente of fruit. Vandaag ook consultatie bureau gebeld en ze zeiden als ze tussen 650 en 800 drinken en lekker leverig en 4 plasluier en poep luier dan was niks aan de eind. Ik zei ik heb een week bij gehouden en ze...
  5. W

Onze tweeling komt te weinig aan

<p>Wij hebben een tweeling van 19 weken oud en ze krijgen elke dag 4 flesvoeding van 200, ze drinken dan tussen 150 en 200 op.</p><p>Ik ga ze ook elke week op zondag wegen en tot mijn schrik zijn ze best weinig aangekomen.</p><p>De jongste is van 3775 naar 3415 gram...
  6. W

Witte vlokken met 33 weken zwanger

Bedankt voor de informatie en morgen ga ik even de huisarts bellen. Maar de nierbekkenontsteking kan toch ook voelen of tijdens zwangerschap niet? Gr Wietske 
  7. W

Witte vlokken met 33 weken zwanger

<p>Beste zwangervrouwen of moeders.</p><p>Ik ben nu 33 weken zwanger van een tweeling en zag ik vandaag in de urine witte vlokjes.</p><p>De urine is gewoon normaal en niet helder wie heeft dit ook meegemaakt?                      Op internet kan ik niks vinden...
  8. W

Bewegen tijdens tweelingzwangerschap

Beste gebruiker10109589. Bedankt voor de tip en ga ik zeker naar mij lichaam luisteren en hopen dat ik net zo fit wordt als jij. Alleen zwemmen zit helaas niet vanwege corronavirus nu en nu hopen dat snel de zwembaden open kan?
  9. W

Beste Benb. Wat jammer dat jij niet kon doen.                      Ik was ook beging misselijk en wauw ik niet bewegen en sinds het over is,heb ik daar zin in namelijk.
  10. W

<p>Beste iedereen.</p><p>Wij zijn voor eerste keer zwanger en wij zijn,nu 11 weken zwanger van tweeling en ik heb gehoord dat lopen heel gezond is.</p><p>Nu is mij vraag hoeveel moet je bewegen tijdens de zwangerschap?</p>
  11. W

Last van de baarmoeder en liezen

Beste babytweeontheway. Bedankt voor de informatie en ga ik op letten hoe ik til en anders schakel ik fysio in 
  12. W

4,2 wkn zwanger en nu minder klachten, help..

Hoi wij verwachten ook onze eerste kind en beging had ik ook bijna geen klachten. Week 3 had ik meer klachten en ik dacht gewoon ongesteld was, maar dat kwam niet toch een test gedaan en ik was zwanger.? Bij mij beging pas week 5 met klein beetje klachten en toen vernam ik pas dat ik zwanger was...
  13. W

Last van de baarmoeder en liezen

<p>Beste iedereen.</p><p>Ik werk in de supermarkt als vakken vullen.</p><p>Wij verwachten onze 1ste kind en ik ben nu 8 weken zwanger. Ik voel nu pijn in mijn baarmoeder,de liezen en last van onderrug is dit normaal tijdens de zwangerschap of niet?</p>
Terug
Bovenaan