Zoekresultaten

1. D

Placenta aan de voorkant

Ik ben momenteel bijna 38 weken zwanger en mijn placenta zit ook voor! Ik voelde hem rond de 17 weken, maar alleen als ik ging liggen. Vanaf week 23 voelde ik hem iedere dag wel even, en was het voor m'n vriend ook voelbaar.
  2. D

Placenta aan de voorkant

Mijn placenta ligt ook voor, ik heb vanaf 18 weken al een echt zwangerschapsbuikje. Nu met 26 weken een hele flinke. Ik voelde vanaf 16 weken al plopjes en vanaf 21 weken voel ik hem dagelijks. Sinds 24 weken zie ik van buitenaf ook beweging. Hoeft dus niks te zeggen!
  3. D

HELP!!!!!! Klapperende eierstokken, nu manlief nog overtuigen

Bij mij was mijn kinderwens ook al een heel stuk eerder sterk aanwezig dan bij mijn vriend. Begon vorig jaar zomer nadat ik dacht zwanger te zijn. Dit geuit, maar verder nog even voor mezelf gehouden. Voordat wij tekende voor ons nieuwe (nieuwbouw)huis, afgelopen maart, ben ik een serieus...
  4. D

In oktober/november stoppen met anticonceptie!

Hi! Ik ben 1 oktober gestopt met de pil en menstruatie vandaag doorgekomen. We wilden begin 2021 beginnen, maar van het weekend besloten er nu al voor te gaan! Hopelijk blijft m'n cyclus dus regelmatig... Eerste kindje trouwens. Super spannend, maar oh zo leuk! 
  5. D

Kinderwens & partner

Ik zat/zit een beetje in dezelfde situatie, misschien dat je er wat aan hebt... Ik zit gewoon nog helemaal aan de anticonceptie maar we hebben wel al echt gesprekken gevoerd over een kindje. Mijn vriend bleef ook maar een beetje vaag en ik merkte dat ik daar heel onrustig van werd, maar wilde...
Terug
Bovenaan