Zoekresultaten

1. M

Vacuüm speen afleren

Zodra ze een keer verkouden is dat ding samen weggooien, en de hemel in prijzen hiervoor! Wnnr ze verkouden zijn kunnen ze dat ding niet vacuüm zuigen omdat ze door hun mond moeten ademen. Zo is t hier gelukt.
  2. M

Dekbed voor een peuter

Oh wat heb ik mij destijds ellendig lang verdiept in precies dezelfde vraag! Haha wat doen we onszelf soms aan he. De vulling mag synthetisch zijn als de tijk, dat is de hoes van het dekbed zelf, maar katoen is. Beter bed heeft een peuterdekbed van 150cm geloof ik. Die is het bij ons geworden...
  3. M

Kortere cyclus

Goed nieuws! Morgen volgt de check maar ik had na de mk een cyclus van 25 dagen en eisprong op dag 18. Dus enorm korte lf en ben zwanger. T is mogelijk.
  4. M

Clearblue ovulatietest vergeten

In de gebruiksaanwijzing staat Test altijd met de eerste urine na uw langste slaap...
  5. M

Clearblue ovulatietest vergeten

<p>Met de clearblue ovulatietesten (detecteert 2 hormonen voor hoge- en piekvruchrbaarheid)moet je smorgens testen met je eerste urine. Nu ben ik dat vanmorgen gewoon vergeten? wat kan ik nu t beste doen, n dag overslaan of straks alsnog testen? Er staat dat bij later op de dag testen er...
  6. M

Ovulatietesten

Vervelend kersencake dat jij dit ook hebt zeg! Indd n gerustelling dat n zw met een korte lf ook mogelijk is. Wel moeilijk al die hoop, teleurstelling en lang wachten. Thnx roze wolkje voor je tips!
  7. M

Ovulatietesten

Thnx Klijn! Ik hoop op een positief resultaat!
  8. M

Ovulatietesten

Thnx Girafje, ga ik doen. Maar hoe gaat dat dan met drinken, vorige keer deed ik de test om 12 uur en dan dronk ik smorgens minder, maar als ik savonds ook n test doe.. Haha dan heb ik op n gegeven moment flink dorst. Of maakt t niet zoveel uit hoeveel ik drink?
  9. M

Ovulatietesten

<p>Wij zijn nu bijna een jaar en 2 miskramen verder voor n 2e kindje, en ga nu weer ovutesten proberen. 1x eerder gedaan en toen had ik de meest donkere streep op dag 16 en die cyclus duurde 23 dagen.. sinds de miskraam heb ik geen cyclus meer van 27 dagen maar 23-25 dagen. Ik twijfel of...
Terug
Bovenaan