Zoekresultaten

1. M

HCG in bloed afwezig maar kan het misschien toch?

Gisteren was mijn nod. Ik had hem zelf al een dagje verder op geschoven (ivm teleurstelling etc) naar vandaag. Maar nog steeds niet ongi. Ik loop al een ruime week met menstruatie achtige krampjes. Sinds zaterdag (op zondag na) elke dag wel 1 (max 2 keer) wat licht roze afscheiding (minimaal) ...
  2. M

Rot voor je :-(  Nieuwe ronde....nieuwe kansen. Duimen maar. Ben je bezig voor je eerste kindje? 
  3. M

Sinds vanmorgen bij afvegen na plassen wat licht roze... ook wederom krampjes. Ik denk in dit geval dat mijn menstruatie helaas gaat beginnen, alleen wat eerder dan gedacht. Kan immers niets anders meer zijn dan dat. Balen! :-( Komende maand al een jaar bezig. 
  4. M

Ik heb een schildklier die na mijn eerste zwangerschap 5 jaar geleden minder is gaan werken. Ik moet vaak bloedprikken hiervoor omnte checken ivm mijn medicatie. HCG was minder dan 1 dus afwezig.
  5. M

<p>Hallo allemaal...</p><p>Ik heb een regelmatige cyclus van 29 dagen.</p><p>Op 29 april had ik (volgens mijn berekeningen) mijn eisprong.</p><p>Geklust 3 en 2 dagen voor mijn eisprong en ook op de dag van mijn eisprong.</p><p>Mijn NOD is 14...
Terug
Bovenaan