Zoekresultaten

1. M

Baby kan niet zelfstandig in slaap vallen

Hi dames, Mijn zoontje is nu iets ouder dan 6 maanden en de laatste tijden (na het doorkomen van zijn onderste 2 tandjes) heeft hij ontzettend veel moeite om zelfstandig in slaap te vallen. Hij wilt per se in mijn armen gewiegd worden. Ik heb het vaak genoeg geprobeerd om hem in zijn bedje te...
  2. M

Klachten na een knip/herstel na knip

Hi, ja de ontsteking is helemaal weg! En super goed genezen gekukkig.
  3. M

Bedankt voor de reacties allemaal! Had er vandaag weer zo’n last van dat ik weer langs de gynaecoloog ben geweest. En inderdaad ontstoken :( moet nu 2 keer per dag ook een badedas badje nemen. Hoop dat het gauw over is.
  4. M

Bedankt voor de tip! Zal het inderdaad ook proberen. Op internet lees ik dus dat het na 6 weken echt minder zou moeten zijn. Dat maakte me ook erg onzeker, wel geruststellend dat het dus ook echt wel langer kan duren.
  5. M

Hoi dames, graag zou ik wat gerustelling willen. Ik ben ongeveer 5 weken geleden bevallen van ons zoontje en daarbij is een knip gezet. Nu herstelde dat heel erg mooi volgens de kraamzorg en leek het sneller te herstellen. Maar nu heb ik er sinds ongeveer 4 dagen ontzettende last van. Ben...
Terug
Bovenaan