Zoekresultaten

1. G

9 maanden na de bevalling

9 maanden na de bevalling nog steeds last van duizelingen. Gevoel van dronken of wegzakken wat 2sec duurt. Iemand hier ook ervaring mee?
  2. G

Ontzangeren 5 maanden na bevalling

Ze hebben overal op getest en alle uitslagen waren goed. Bloeddruk ook keurig.  hormonen zijn echt killers op dat gebied ?
  3. G

Ontzwangeren 5 maanden na bevalling

Ben al bij de HA geweest. Alles is getest icl bloed, en alles goed..  ze geeft aan dat het heel erg met de hormoonbalans te maken kan hebben. Wordt er alleen een beetje ontmoedigend van 
  4. G

Ontzangeren 5 maanden na bevalling

<p>Hallo mama’s </p><p style="text-align: left;">5 maanden geleden bevallen en sinds een paar weken volgens de HA enorm veel last van het ontzwangeren? <br />duizelig/ misselijk/ gevoel van zwakke spieren/ lusteloos. Zijn er meerdere mama’s die zich hierin herkennen of...
  5. G

Ontzwangeren 5 maanden na bevalling

<p>Hallo mama’s,</p><p>5 maanden geleden bevallen en sinds een paar weken enorm veel last van het ontzwangeren? Duizeligheid, misselijk, gevoel van zwakke spieren en lusteloos. Zijn er meerdere mama’s die zich hierin herkennen of hebben gehad? Eventueel tips? <br /><br...
  6. G

januari baby's + het leed dat ontzwangeren heet?

Haha, heel herkenbaar! Gelukkig brengt dat wel een goede balans in het ouderschap!  Heerlijk hoor, fijn dat ze zo goed slaapt en drinkt! Die sprongetjes zijn ook zo vervelend voor ze, al die ontwikkelingetjes. Heb je ook die oei, ik groei app?! Zo handig!  Gelukkig slaapt ze wel goed bij de...
  7. G

IUI behandelingen - miskraam - zwanger worden

Hallo M, Wat verdrietig dat het 2 maals wel gelukt is maar er helaas niets uit voort is gekomen. Ik begrijp je volkomen en voel met je mee. Het voelt als of je lichaam je in de steek laat. Misschien kan ik mijn verhaal met je delen om je zo toch wat om te vrolijken en positief te blijven.  Mijn...
  8. G

Hi MamaBeerX,   Wat leuk! Ook een lief klein meisje. Wat gaat de tijd hard he? Bij ons is het ook de eerste. Wat een hoop bezorgdheid komt er op je af! Moet eerlijk bekennen dat ik de tijd naar de zwangerschap een klein beetje onderschat heb, maar zeker het allemaal waard is! Ik herken het ook...
  9. G

<p>Dag lieve mama's</p><p>In Januari zijn we ouders geworden van een prachtig meisje. </p><p>Misschien is het leuk om met elkaar ervaringen te delen en mama's onder elkaar lekker kunnen kletsen?</p><p>Daarnaast kunnen andere mama's misschien ook...
Terug
Bovenaan