Zoekresultaten

1. G

Ineens huilen met slapen

Klinkt als sprong 4 ?of slaapregressie 4 maanden… onze man is 17 weken. Wij hadden dit 2 weken geleden en dat duurde ongeveer een week. Nu lijkt t toch wel weer beter te gaan. Hij word nog wel vaker wakker snachts dan eerst, jammert even maar gaat zelf weer slapen.
  2. G

Huilen bij ontlasting

Wij hadden dit ook, maar pas later bij 3 maanden ineens. Maar onze zoon had ook wat hardere ontlasting en 1 keer per 3 dagen. Bij ons hielp Orthiflor start. Hij was hier wel erg gevoelig voor maar 1 mespuntje in 1 fles per dag was al voldoende om hem te helpen. Verder hielp masseren ook, of de...
  3. G

Hazenslaapjes

Onze zoon is 11 weken en heeft dat ook, hij slaapt precies 1 cyclus van 45 minuten. Als ik merk dat hij nog moe is en huilend wakker wordt dan help ik hem opnieuw in slaap te vallen. Ik kijk hem niet aan, probeer te sussen en te aaien op zijn voorhoofd en dan slaapt hij nog een cyclus. Hij kan...
  4. G

Baby 4,5 week begint na nachtvoeding te kreunen/steunen/stinnen

Het schijnt dat ze dan in de REM slaap blijven hangen en niet in een diepe slaap komen. Onze kleine van 8 weken doet dit ook bij zijn nacht voeding
  5. G

Baby 2 maanden, boze huilbuien

Ik lees even mee, onze zoon van 7 weken heeft precies het zelfde!
  6. G

Extreme zorgen

Ik ook. 35 weken zwanger maar dit is niet de wereld die ik mijn kindje wilde geven. Lig er ook wakker van, maar je kunt niks..
  7. G

Restless legs

Misschien heel gek maar bij mij helpt t als ik meer drink! Hopelijk geeft dit jou ook wat verlichting
  8. G

Tip tegen kriebelende borsten

Ik gebruik de olie van Naif die eigenlijk voor je buik bedoeld is. Olie is echt het enige wat helpt bij mij. Andere cremes of zalf niet. Kreeg er later ook last van op mijn buik. Als ik dan de olie er op smeer is het gelijk over! Hopelijk helpt dit jou ook
  9. G

Plassen

Dit heb ik ook sinds het begin van mijn zwangerschap. Volgens mij bekken fysiotherapeut heeft dat te maken met het slapper worden van je bekkenbodem. Het kan ook te maken hebben met je houding tijdens het plassen. Naar voren “bukken” is de beste houding voor het plassen, dus niet rechtop zitten.
  10. G

Flauwvallen en werken

Denk dat je dat beter aan je huisarts of vk kunt vragen?
  11. G

Vaccinatie twijfel

Ik ben 17 weken zwanger en heb gisteren mijn 2e vaccinatie gehaald. Ze weten niet 100% zeker wat gevolgen op lange termijn kunnen zijn. Maar ik ben van mening dat Corona krijgen nog veel gevaarlijker kan zijn voor mij en mijn kindje.
  12. G

NIPT

Lijkt mij ook een heel persoonlijke vraag en voor iedereen anders..
  13. G

Verloskundige kon het hoofdje al voelen!

Denk dat je het beste je vk nog even kunt bellen als je nog zo veel vragen hebt. Succes!! Hopelijk blijft de kleine nog even zitten.
  14. G

Besef

Dat heb ik ook! Nu 13 weken. Denk dat het wat zal veranderen als je iets gaat zien of voelen :)
  15. G

Rusteloze benen

Magnesium pillen werkten bij mij ook niet. Maar een voetenbadje met magnesium vlokken gek genoeg wel. Hopelijk heb je er iets aan!
  16. G

Vervelende darmen

Ik had dit ook! De oplossing voor mij was nieuwe broeken / leggings. daarna geen last meer gehad.
  17. G

Onzekerheid door infectie in het verleden

Hoi! Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat fijn zo snel!! Ik heb hetzelfde gehad en dit was voor mijn verloskundige zeker een reden om eerder een afspraak te maken. Zou het gewoon aangeven, komt goed. Overigens, de klachten van een bbz zijn enorm heftig. Ik ken meerdere meiden die dit...
Terug
Bovenaan