Zoekresultaten

1. K

NOD AUGUSTUS 2021

Hoi dames, ik heb me even een tijdje terug getrokken op dit forum omdat ik er te veel in op ging en nergens anders meer aan kon denken. Even rust in t koppie. Ook deze maand geen ovulatie testen gedaan maar zal ongeveer vorige week donderdag zijn geweest (wel vruchtbare afscheiding namelijk en...
  2. K

NOD AUGUSTUS 2021

Ik klets en lees hier graag ook weer mee. Nod rond 13 aug, 1e kindje 8ste ronde. Vorige cyclus duurde 52 dagen. Nog nooit eerder gehad, hopelijk gaat het deze maand wel weer goed. Ik begin vanaf dit weekend met de ovulatie test. Succes dames en vooral veel plezier met het klussen!!
  3. K

NOD juli 2021

Eindelijk kan ik hier weer mee praten. Vorige maand geen menstruatie gehad dus maar dagelijks ovulatie testen gaan doen. Vandaag voor het eerst een smiley. Nod zal rond de 26 juli ergens zijn. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Spannend, ik duim mee voor de dames op het wachtbankje
  4. K

Nod juni 2021

Hoi dames, ik klets graag mee. Nod 20 juni, 1e kindje ronde 6. Nog een kleine week wachten dus of het is gelukt, spannend. Ik heb de hele week al wat last van krampjes en gister 1 harde steek. Verder ook wat last van gas hihi. Daar in tegen heb ik de week na mijn eisprong altijd zere borsten...
  5. K

NOD juli 2021

Sorry verkeerd gelezen, bedoel 23 juni
  6. K

NOD juli 2021

Klets graag mee. 23 juli nod. Eerste kindje 6e ronde.
  7. K

Ovulatietest, advies nodig

Bedankt voor je bericht! Ik heb mijn piek nog niet gevonden helaas. Ik wacht het maar geduldig af.
  8. K

Oke foto lukt nu dan maar omschrijven: Dag 13 vaag streepje Dag 14 vaag steepje Dag 15 totaal blanco Dag 16 totaal blanco Dag 17 vaag steepje Dag 18 digitaal negatief Dag 19 vaag streepje, lijkt iets donkerder
  9. K

Hallo allemaal, mijn man en ik zijn al een tijdje aan het klussen voor een baby. Elke maand zoek ik met een ovulatietest mijn vruchtbare dagen. Deze maand is er wat bijzonders. Normaal heb ik mijn eisprong op dag 18 en heb dan 2 duidelijke paarse strepen. Ik ben op dag 13 begonnen met testen...
Terug
Bovenaan