Zoekresultaten

1. G

Kreunen en duwen

Orthiflor start heb ik hier staan btw .. Maar we gebruiken al protectis, omdat de KA zei dat dat het enige is waarvan bewezen is dat het helpt (niet dat ik verschil merk). Zou je dat allebei mogen gebruiken? Ik las ergens dat je een mespuntje in elke fles moet doen?
  2. G

Kreunen en duwen

Nee de ontlasting is goed: groen (door neocate) en zacht. Komt er ook wel uit, om de dag of om de 2 dagen, maar dan zou je denken dat ze opgelucht zou zijn, maar 10min later begint het kreunen en wenen al opnieuw ...
  3. G

Kreunen en duwen

<p>Het is hier voortdurend feest, dochterje is vandaag 8w en heeft heel de dag en nacht 'last'. Het zijn duidelijk krampEN (krampjes, wat een understatement...). Ze krijgt neocate voeding, de lichtst verteerbare voeding die er bestaat en we gebruiken Dr Brown flessen. Ze boert goed, de...
  4. G

Babytijd niet leuk

Bedankt voor de lieve reacties iedereen. Ik denk dat ik gewoon even erkenning zoek... Het is ook zo eenzaam, ook al helpt mijn vriend veel, overdag zit je toch maar zelf heel de dag alleen thuis, te troosten, te wiegen, etc terwijl je gewoon wil slapen. We moeten erdoor, I know, maar er mag toch...
  5. G

Babytijd niet leuk

<p>Kan ik het hier zeggen? Dat ik de babytijd vreselijk vind? </p><p>Mijn eerste kindje (2017) huilde heel veel, bleek na 7m KMA en reflux te zijn. Nu hebben we een baby van 8weken, meteen toen ze onrustig werd gestart met Neocate, want 'ik ging mij niet nog eens laten vangen'...
Terug
Bovenaan