Zoekresultaten

1. G

Beiden kinderen in dezelfde maand jarig

Dat weet ik nog niet mijn jongste word in oktober pas 1 ik ga hun verjaardagen wel apart vieren.  Als ze straks ouder zijn vier ik de verjaardagen wel samen op 1 dag. 
  2. G

Beiden kinderen in dezelfde maand jarig

Ja mijn kinderen zijn allebei in oktober jarig en zit ook 2 jaar tussen.  Bedoel je qua verjaardagen of gewoon met de opvoeding?
  3. G

Help werkt de map nog?

Dat word te laat ik kan maandag pas de huisarts bellen en dan zijn we 5 dagen verder maar toch bedankt! 
  4. G

Help werkt de map nog?

Bedankt ! Ik heb de ellaone ingenomen nu hopen dat deze zijn werk doet.?
  5. G

Help werkt de map nog?

Ik heb gister de norlevo besteld die komt zo binnen werkt deze niet dan? En heeft het wel zin dan om hem nog in te nemen ?  Ik heb zelf nog nooit een ovulatie test gedaan dus dat is allemaal onbekend voor mij
  6. G

Help werkt de map nog?

volgensmij is het gelukt.  https://i.postimg.cc/SNSDCYHp/425-FCBF9-FFAA-4-FF5-8517-4-E4-AFD694-A8-E.jpg
  7. G

Help werkt de map nog?

<p>Heyhey, </p><p>Ik heb laatst onbeschermde seks gehad (ja heel dom weet ik haha) we hadden daarna ook gelijk zo iets dat was niet zo slim. <br />nu wil ik graag de morning-afterpil slikken omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is omdat ik pas net een paar weken...
Terug
Bovenaan