Zoekresultaten

1. G

Lage bloeddruk

Ik heb een lage bloeddruk van mezelf en deze schoot met vlagen nog meer omlaag. Ik kreeg als advies Floradix en roosvicee Ferro. Beide is wel in overleg gegaan met verloskundige en huisarts. Hoop dat je er iets aan hebt want het is niet fijn.
  2. G

Kramp onderbuik 4 weken na miskraam

Wat fijn dat je meteen weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Het zou heel mooi zijn maar daar durf ik niet aan te denken. Ik dacht aan misschien eisprong of misschien kan je nog na 4 weken last hebben. Het kan natuurlijk ook zijn dat menstruatie eraan komt. Dat zou ook fijn zijn want dan kan ik weer...
  3. G

Dankjewel voor je reactie. Wat erg dat je ook een miskraam hebt gehad. Wat je zegt, het kan ook van alles zijn. Je lichaam krijgt toch wel wat te verwerken dus kan zo maar dat je in eens andere dingen voelt dan ervoor. Ik vroeg me ook af of het mogelijk is om paar weken erna nog kramp te krijgen...
  4. G

Hoi allemaal, In plaats van verder te googelen, wil ik hier navraag doen naar jullie ervaringen. Dat is ook realistischer dan Google :) Even in het kort mijn verhaal. 22 oktober heb ik een miskraam gehad met behulp van Cytotec. Donderdag erop echo gehad en was ik helemaal schoon. Ik heb...
Terug
Bovenaan