Zoekresultaten

1. A

Baby 6 maanden - nachtbraker

Goedemorgen allen, Onze zoon is nu 6 maanden oud en een echte nachtbraker aan het worden. Hij slaapt van 19 - 24u en dan begint het gedoe. Hij wil dan niet meer slapen in zijn eigen bedje alleen bij ons op de arm. Dit begint ons nogal op te breken. We hebben al van alles geprobeerd. Zou dit...
  2. A

Advies nodig.

Ja zeker, hebben alles al zowat geprobeerd
  3. A

Advies nodig.

Advies nodig.. Onze kleine man 3,5 maand oud wordt standaard iedere nacht om 05.00u wakker. Hij is dan super onrustig en moet veel scheetjes laten. Als je hem dan bij je pakt is hij rustig en slaapt meteen. Leg je hem weer weg, dan wordt hij weer onrustig. Honger is het zeker niet. En als hij...
  4. A

Kunnen deze namen samen?

Ik vind het mooi bij elkaar passen! :)
  5. A

Baby heeft voorkeur voor mama

<div class="kvgmc6g5 cxmmr5t8 oygrvhab hcukyx3x c1et5uql ii04i59q" style="overflow-wrap: break-word; margin: 0px; white-space: pre-wrap; font-family: 'Segoe UI Historic', 'Segoe UI', Helvetica, Arial, sans-serif; color: #050505; font-size: 15px;"><div dir="auto" style="font-family...
  6. A

Stoppen met borstvoeding

Ik heb geen contact gehad met een lactatiekundige, maar de verloskundige als de kraamzorg hebben afgelopen week iedere keer meegekeken met de voedingen. En door het 24u kolven kwamen we erachter dat mijn productie niet verhoogt maar steeds op hetzelfde punt blijft hangen wat te weinig is voor...
  7. A

Stoppen met borstvoeding

<div class="bi6gxh9e" style="margin-bottom: 8px; font-family: 'Segoe UI Historic', 'Segoe UI', Helvetica, Arial, sans-serif; color: #050505; font-size: 15px; white-space: pre-wrap;" data-block="true" data-editor="f8tg1" data-offset-key="49tsj-0-0"><div class="_1mf _1mj" style="position...
  8. A

Even zorgen uiten en bij hoeveel weken ben je bevallen?

<p>Goedemorgen iedereen,</p><p> </p><p>Ik wil heel even mijn hoofd leegmaken en mijn zorgen uiten. Ik ben nu bijna 36 weken zwanger (nu 35+6) en tot nu toe een voorbeeldige zwangerschap gehad. Wel last van mijn onderrug nu, maar voor de rest mag ik echt niet...
  9. A

Niet kunnen lopen..

<p>Hallo allen,</p><p> </p><p>Ik vroeg me af of iemand dit ook al eens heeft meegemaakt. Ik ben nu 34+3 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen steken in mijn rechterlies. Vrijdag ben ik een klein rondje gaan wandelen (max. 20min) en nu kan ik sinds gisteren...
  10. A

Te grote baby?

<div class="bi6gxh9e" style="margin-bottom: 8px; font-family: 'Segoe UI Historic', 'Segoe UI', Helvetica, Arial, sans-serif; color: #050505; font-size: 15px; white-space: pre-wrap;" data-block="true" data-editor="e7831" data-offset-key="886rs-0-0"><div class="_1mf _1mj" style="position...
Terug
Bovenaan