Zoekresultaten

1. G

Hoe kan ik babyvoeding bewaren?

top, bedankt voor de reacties! Dat zijn inderdaad goede ideeen. Van alles opsparen in zo'n zakje en dan kun je gemakkelijk pakken wat je nodig hebt.
  2. G

Ja, dat heb ik nu ook. Maar hij mag straks meer eten, hoe kan ik dat het beste bewaren?
  3. G

Hai, Ik ben dus van plan om zelf babyvoeding te maken en ik wil het liefst alles apart geven, dus niet alles door elkaar mengen. Dit zodat hij went aan de verschillende soorten smaken. Nu ben ik op internet op zoek naar bakjes/potjes waarin ik het eten kan bewaren en in kan vriezen. Maar dat...
  4. G

Oefenhapje

Hai, Mijn zoontje is op dit moment vier maanden en een paar dagen. Wij zijn begonnen met wat oefenhapjes. Ik heb deze zelf klaar gemaakt van groente die we nog over hadden. Wat ik mij af vroeg, waarom zitten er in de potjes in de supermarkt allemaal dingen door elkaar heen (zowel bij groente...
  5. G

Tripp trapp stoel en newborn zitje

Bedankt voor de reacties! Dan gaan wij het in eerste instantie ook gewoon zo doen?
  6. G

Tripp trapp stoel en newborn zitje

Hai allemaal, Wij hebben thuis twee (oud model) tripp trapp stoelen staan. Nu heb ik een newborn zitje gekocht zodat de baby straks gezellig bij ons aan tafel kan zitten. Hij klikt alleen niet lekker op de oude modellen stoeltjes. Moeten we echt een nieuw model kopen of kan het qua veiligheid...
  7. G

September 22 uitgerekend

Bedankt voor de reacties! ☺️ Laten we inderdaad hopen dat hij/zij er bijna klaar voor is en snel komt.  Ben wel heel nieuwsgierig nu en we zijn er helemaal klaar voor, maar toch ben ik ook klaar met de pijnlijke steken ?
  8. G

September 22 uitgerekend

Goedemorgen allemaal, Over 6 dagen is mijn uitgerekende datum. Ik heb wat betreft mijn zwangerschap echt een prima 9 maanden gehad. In het begin wat misselijk en moe maar verder totaal geen lichamelijke klachten en een buik wat pas laat echt ging groeien. Nu kan ik uiteraard niet wachten tot...
  9. G

Boosterprik

Hier ook gewoon gevaccineerd en de boosterprik gehaald. Verloskundige adviseerde om even de 12 weken af te wachten omdat inderdaad een flinke koorts voor wat onzekerheid kan zorgen.... na 17 weken zwangerschap de boosterprik gehaald en nergens last van.  ieders eigen keus maar ik vertrouw...
  10. G

Voucher center parcs

Jaa die! Zou ik een code mogen gebruiken? Of in ieder geval kijken of het zoveel voordeliger is? Hoor ook wel eens dat andere kortingen via de website soms net zoveel is... 
  11. G

Voucher center parcs

<p>Hai allemaal, </p><p>Ik heb een tijdje geleden een voucher ontvangen van Center Parcs. <br />Nu wil ik een midweekse weg en heb geen idee meer waarbij die voucher heb gelaten.</p><p>Heeft iemand misschien nog een liggen die ik mag gebruiken?</p>
  12. G

App groepje aanmaken

Ik was in de veronderstelling dat je hier ook privé berichten naar elkaar kon sturen.
  13. G

App groepje aanmaken

<p>Hé hallo,</p><p>ik zal mezelf eerst voorstellen! <br />Ik ben Nadia, 33 en woon in het Noorden van het land. Sinds twee maanden gestopt met de pil en ‘klaar’ om zwanger te worden samen met mijn vriend ? </p><p>Nu lijkt het mij leuk om met een aantal meiden...
Terug
Bovenaan