Zoekresultaten

1. G

Ik kom aan van de borstvoeding, wie nog meer?

Nou ik heb de afgelopen week mijn inname dus bijgehouden en ik zit gewoon tussen de 2000 en 2500 kcal per dag. Ik moet wel zeggen dat het wel gezonder kan. Ik lees overal dat je met bv ongeveer 500 extra verbrand. Hmmm zou het door de hormonen komen
  2. G

Mijn andere dochters hebben maar kort bv gehad vanwege koemelkallergie. Deze lieverd lust de melk gelukkig wel ?
  3. G

Hallo dames, Mijn dochtertje is precies 3 maandeb oud. Nou ben ik deze zwangerschap ongeveer 10 kg aa gekomen, na de bevalling was ik er 7 kwijt. Ik helemaal blij ( bij mij andere 2 dochters kwam ik 20 kg aan en was ik er maar 5 kwijt en de overige kgs duurde een eeuwigheid). Nu dacht...
  4. G

Commode: ik ben 1.63 lang

Ik ben ook 163 en mijn partner 1.83. Wij gebruiken ook de Hemnes van de ikea. Werkt prima. En er past veel in dus heb verder geen kast voor mijn dochter.
  5. G

Borstvoeding hoevaak en hoelang gemiddeld

Hallo dames Mijn dochtertje is a.s. vrijdag 12 weken oud. Nou hebben we de afgelopen dageb duidelijk het 12 weken sprongetje gehad. 3H's, vaker drinken etc. Ik voed in principe gewoon op verzoek. Gemiddeld komt ze zo'n 8x per 24 uur. Vaak om de 3 uur en snachts wat langer. De...
  6. G

Borstvoeding struggles

Hoi mirtje,   Bedankt voor je reactie. Nee er zat niet 11 uurntussen de voeding, maar 11 uur voordat de zelfde borst weer werd aangeboden.   Zekreegzeg maar om 21.30 voor het slapen gaan links, toen kwam ze om 03.00 voor rechts en rond 07.00 weer voor links. Dus door het.blokvoeden zat er bijna...
  7. G

Borstvoeding struggles

Hoi mirtje,   Bedankt voor je reactie. Nee er zat niet 11 uurntussen de voeding, maar 11 uur voordat de zelfde borst weer werd aangeboden.   Zekreegzeg maar om 21.30 voor het slapen gaan links, toen kwam ze om 03.00 voor rechts en rond 07.00 weer voor links. Dus door het.blokvoeden zat er bijna...
  8. G

Borstvoeding struggles

Hallo dames, Mijn dochtertje van 10 weekjes krijgt volledig borstvoeding. Maar nou gaat dat niet bepaald zonder problemen. Een aantal weken geleden leek ik wat weinig melk te hebben, toen ben ik gaan bij kolven om de productie te.verhogen. het afgekolfde melk gaf ik dan in een flesje. Hierdoor...
Terug
Bovenaan