Zoekresultaten

1. G

Blauwe plekken op buik na 7 weken keizersnede

En bedoel je met last veel pijn? En dan alleen bij je wond of ook in je buik? Heb soms van die pijnscheuten vanuit IN mijn buik, heb jij dat ook?
  2. G

Blauwe plekken op buik na 7 weken keizersnede

Hoi hoi!! Vraagje aan de vrouwen die een keizersnede hebben gehad. 7 weken geleden een keizersnede gehad, wond mooi geheeld, vloeien stopte na 6 weken precies. Nu 2 dagen gefietst met mijn dochter van 6jaar en heb een pijnlijke buik en blauwe plek rond mijn litteken. Heb morgen een...
  3. G

Vervroegde overgang, toch kans op zwangerschap?

Hi, allereerst wat een heftig nieuws!! Hopelijk kan je het een plekje geven. Zijn je eitjes op? Dat was namelijk het geval bij mij. Vervroegd in de overgang met 31 jaar. Wij hadden toentertijd al een dochter dus wij mochten van geluk spreken dat we al gezegend mochten zijn met een kind...
  4. G

Hees door maagzuur??

Ohh bedankt voor je reactie! Gelukkig ben ik niet de enige die zich hierin herkent. Brok in keel heb ik al vanaf 5 weken zwanger, inmiddels nu 30 weken zwanger. Hopelijk gaat het allemaal weg zodra ik bevallen ben. Hopelijk komt mijn stem snel terug ☺️
  5. G

Hees door maagzuur??

Hi meiden, Ik lees altijd mee maar nu heb ik zelf iets waar ik me druk om maak. Vorige week behoorlijk keelpijn gehad, witte stippen achter in keel en gevoelige klieren in hals. Dokter zei goed uitzieken en je kan er lang last van hebben. Neus zat ook dicht etc. Nu ben ik nog wel iets...
Terug
Bovenaan