Zoekresultaten

1. G

Rapley methode

Hallo lieve mama’s en/of papa’s, Ik had even een vraagje mijn zoontje in 6 maanden en 2 weken oud hij krijgt al vanaf 4 maanden hapjes gepureerd (oefen hapjes) sinds eergisteren deed hij wat moeilijk bij de hapjes, pas als hij de lepel zelf vast heeft doet hij zijn mondje open, maar nu wil ik...
  2. G

Schoonmoeder

Dank jullie wel voor jullie tips erg bruikbaar ??
  3. G

Schoonmoeder

Ik heb geen idee dacht ook dat het later kwam , maar eerst huilde hij bij niemand maar nu begint hij bij iedereen behalve mama en papa natuurlijk, te huilen eventjes als ze er een tijdje zijn is het weer over     
  4. G

Schoonmoeder

Goede morgen dames, Ik moet even wat kwijt , ik heb een zoontje van 5 maanden, en een hij begint wat eenkennig geworden nu wil mijn schoon moeder bijna elke dag langskomen zodat hij haar herkent en niet bij haar gaat huilen, nu zit ik daar helemaal niet op te wachten ik vind 2 x per weer 2...
  5. G

Zwanger en twijfel

Oh heel erg bedankt dan kan ik vanaf nu echt genieten  dat scheelt zoveel stress bedankt dames 
  6. G

Zwanger en twijfel

Ja dat denk ik dus ook maar las allemaal verhalen dat vrouwen ongesteld waren geworden terwijl ze zwanger waren, dus vandaar de twijfel , maar als ik terug tel nu 14 weken dan is het indd in september gebeurd , maar omdat mijn cyclus onregelmatig is eeet ik het dus niet zeker ,
  7. G

Zwanger en twijfel

<p>Hee lieve aanstaande mama’s</p><p>ik zit ergens mee en weet niet hoe ik dit moet vertellen , ik en mijn vriend zijn in augustus uit elkaar gegaan, en in september weer bij elkaar gekomen in augustus is er een avondje met iemand anders iets gebeurd, 1 september heb ik mijn...
Terug
Bovenaan