Zoekresultaten

1. G

Ovulatietest = confusing.

Thanks voor je reactie! Onzekerheid was iig nergens voor nodig, want heb een positieve test gekregen op 28 jan. Ongelofelijk!
  2. G

Herhaaldelijk lage vruchtbaarheid ClearBlue

Even een update: 28 jan.2022 mijn positieve test gehad!
  3. G

Heb afgelopen vrijdag een positieve test gekregen!!
  4. G

Het is me gelukt hoor, nog steeds vol ongeloof. Heb mijn positieve test afgelopen vrijdag gehad.
  5. G

Zien jullie iets?

Gefeliciteerd!
  6. G

Bedankt voor je reactie! Zal het voor de volgende x ook onthouden. Hopen dat het genoeg is!
  7. G

Op zoek naar de juiste moment... Beetje onzeker met ovulatietesten

Zou gewoon nu lekker aan de gang gaan nu je knipperende smiley hebt. In principe kun je vanaf morgen weer opnieuw testen tot je statische smiley ziet (piek) en dan zal je ovuleren binnen 24-48 uur. Ik had gister met dezelfde test van Clear blue nog een leeg cirkeltje en vanochtend ineens piek...
  8. G

Waarschijnlijk dus binnen 24 uur of 48 uur, spannend! Thanksss.
  9. G

Oeh spannend, thanks voor je antwoord! Ik ga mij na werk zeker even bezighouden haha.   Heel veel succes in jullie proces!
  10. G

<p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Hi ladies, Volgens de apps hoor ik rond 15/16 januari te ovuleren, dus mijn werkelijke ovulatie dag. Ik ben op cycle day 11 begonnen met testen, dus fister, testte ik voor het eerst in mijn cyclus met...
  11. G

Watsappgroepje zwanger worden in 2022

Tijdje geleden al mail gestuurd.
  12. G

Testen voor nod

Ik wil niet fucked up zijn/doen, maar als de moed nu al in de schoenen zakt na je 2e cycle, ga je het heeel moeilijk krijgen in het vervolg en als het nog niet raak is. Je mag van geluk spreken als het zo vroeg al lukt. Ik had dat zelf ook gedacht, van "we got this". Maar dat viel heel vies...
  13. G

NOD januari 2022 ?

Deze cycle was erg teleurstellend, zelfs mijn partner voelde dat het raak was, maar helaas. NOD is 1 januari 2022. Wat een kut begin van het jaar als het niet zo is hahaha, FML. Hoping for the best, vandaag een smiley gekregen met Clearblue ovulatietest, dus imma do my thang and PRAY!    Ik duim...
  14. G

Uit lunchen zonder te verraden dat ik zwanger ben

Als je je echt zorgen maakt, kan je een briefje opstellen met de dingen die je echt niet binnen mag krijgen en dat, zoals bovenstaande zegt, als je naar de wc gaat, nog ff snel aan hen geeft.
  15. G

Wauw enorm bedankt voor deze reactie. Dat heeft mij erg op prijs gesteld. Om antwoord te geven op je vraag, ik heb paar cycles terug al eerder gebruik gemaakt van de clearblue ovulatietest en toen kreeg ik een smiley op de dag dat mijn app dat ook aangaf. Maar net zoals je zegt, iedere cyclus is...
  16. G

Ovulatie testen

Ik heb nu precies hetzelfde. Ik was ongesteld vanaf 3 dec tot 7 dec. Ik ben ovulatie gaan testen op 12 dec (op cycle day 10). Ik heb sindsdien al 3 dagen een cirkel. Terwijl ik volgens de app (wat normaal nauwkeurig werkt voor mij) al sinds 12 dec al in mijn vruchtbare periode zit, dus hoor ik...
  17. G

Ben ik zwanger?

Ik zou daadwerkelijk wachten tot je voorbij je NOD bent, ik heb begrepen dat Early testen niet volledig accuraat zijn.  Test na een aantal dagen weer met een gewone test en ik duim voor je!
  18. G

<p>Ladies!</p><p>Ik word zo onzeker. Mijn cycle day 1 was op 3 dec. Mijn ongesteldheid duurde tot 7 dec. Op Cycle day 10 (12 dec) ben ik begonnen met ovulatietest - Clear blue advanced (de paarse) en ik krijg al drie dagen lage vruchtbaarheid, nou heb ik sinds donderdag veel...
Terug
Bovenaan