Zoekresultaten

1. D

Rijstenbloem , krampen??

Oké mag ik vragen wat de duur ongeveer was ? Vind het zo ontzettend zielig 
  2. D

Avondfles weigeren

Klinkt als een sprong... zie veel overeenkomsten met mijn dochter 
  3. D

Rijstenbloem , krampen??

<p>Hallo mama’s </p><p>Mijn meisje van 5 maanden krijgt sinds 4 dagen rijstenbloem ( een schepje geen lepel). Zij is mentaal ontzettend klaar voor wat nieuws dan behalve flesvoeding. Ze krijgt al wat proef hapjes ( fruit ( aardbei banaan van vital en groente ; doperwten ...
  4. D

Geen menstruatie symptomen

Alles is te zeggen met een test ! Zwangerschap test bedoel ik dan
  5. D

6 dagen overtijd test negatief

Soms herkent de tester het HGC hormoon niet snel. Misschien even over een weekje nog een keer proberen ?.. hoop zo voor je dat hij positief is want volgens mij zit je er met smart op te wachten 
  6. D

Zwanger zonder symptomen?

Hoi!   toen ik zwanger was had ik in t begin ook krampen alsof ik ongesteld moest worden. Het was toen in 1x weg en ik heb momenteel meest sterke en gezonde meisje ook. vertrouw op je lichaam.. het is al geweldig dat je zwanger ben geworden ! Koester het en aai af en toe even over je buik.  Als...
  7. D

Zwanger??

Ik zag hem eigenlijk al op alle twee de test...
  8. D

Ongesteldheid

voor de zekerheid al even een klein zwangerschap restje gedaan ?.. je weet maar nooit 
  9. D

8 maanden & slapen

Mijn meisje van 4 maanden kan op een muziekje in slaap vallen. We noemen dat ding "het schaapje". Het gaat af wanneer ze gaaf huilen en het gaat ook weer uit ideaal ding !! Een klein beetje duur maar we zijn er erg blij mee dat ze zo in slaap kan vallen met der speentje:) 
  10. D

Even t hart luchten

Bedankt lieve mama's voor de reacties doet me goed !
  11. D

Even t hart luchten

<p>Dames ,</p><p> Ik moet toch echt even me hart luchten.</p><p> </p><p>ik ben moeder van een bijna 3 maanden oude baby , echt wel een schatje. Dit is mijn eerste dus ben nogal een guppie hierin. In de 3 maanden ben ik mijn dochter natuurlijk goed gaan...
  12. D

Baby laat zich niet neerleggen

Misschien reflux ?? Last van de slokdarm ? Anders beetje hoog houden !
  13. D

Meisje van 8 weken moeilijk in slaap te krijgen

Bedankt !! Ze slaapt werkelijk tot de volgende ochtend 8uur? Wauw klinkt als muziek in de oren! We zijn al heel blij dat ze snacht door slaapt en was bang dat ze dan snacht voor voeding kwam vandaar dat we dit niet durfde. 
  14. D

Baby van 2 maanden valt na een paar slokken in slaap of geen interessen in de fl

150 en einde avond 180 en t zijn er 5:)
  15. D

Meisje van 8 weken moeilijk in slaap te krijgen

<p>Hallo allemaal ,</p><p>Mijn meisje van 8 weken is savond ( ook smiddag ) ontzettend moeilijk in slaapt te brengen. Ik mag al van geluk spreken dat ze de nachten door haalt maar ze maakt soms hele kleine hazenslaapjes voor de nacht waardoor het al snel 00:00 is en wij als...
  16. D

Baby van 2 maanden valt na een paar slokken in slaap of geen interessen in de fl

<p>Hai ,<br /><br /></p><p>Mijn kleine meid van 8 weken is na paar slokken lijkt wel soort van klaar met eten. Zij krijgt om 07:30 , 11:00 , 15:00 , 18:00 en laatst fles om 21:30. Maar sindskort  is zij ook niet meer te stimuleren na een paar slokken. Ik zat op fase...
Terug
Bovenaan