Zoekresultaten

1. X

Zwanger en stoppen met roken

Mijn oma, moeder en ikzelf zijn alle drie rokers! Alle drie hebben we te horen gekregen van de verloskundige dat we max 5 sigaretten per dag mogen roken, maar alleen als we stress ervaren. De stress is namelijk schadelijker voor de baby dan een sigaret. Maar alle drie ook helemaal geen trek in...
  2. X

Innestelingsbloeding of menstruatie

Dit probleempje had ik ook..Ik heb een test gedaan (gewoon de 2v5 van de Kruidvat, die schijnt het beste te zijn!) en ben nu 6 weekjes zwanger! :) Als je niet zeker weet of het menstruatie is of inestellingsbloeding, gewoon een test doen! Komt de test negatief uit en nog steeds geen...
  3. X

HELP!!

En als het wel vloeit?..Komt er nu met bakken uit om zo maar ff te zeggen??
  4. X

HELP!!

VK wel gebeld maar die zei dat ze zo vroeg nog niks kunnen betekenen..Dat word afwachten dan maar..
  5. X

HELP!!

Goedemorgen! Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Sinds twee dagen licht roze/bruine afscheiding, nu net ineens volledig rood!! Moet ik mij zorgen maken? Is dit een teken van een miskraam of is er niks aan de hand?
  6. X

Wat zijn jouw zwangerschap cravings?

Heyy! Super leuk om te lezen wat andere hun cravings zijn! Ik heb de laatste tijd ineens onwijs veel zin in noodles (hiervoor nooit lekker gevonden) en fruit!
  7. X

Positief of niet?

Heyy! De clearblue digtial heb ik ook gedaan..Er stond “niet zwanger”, ik heb hem toen ook uit elkaar gehaald en toen zag ik overduidelijk twee dikke strepen! Daarvoor heb ik de normale clearblue test gedaan, daar dacht ik een klein streepje te zien..Na twee dagen weer getest met 2v5 van de...
  8. X

Bruine afscheiding en maagkrampen

Dankjewel Beertje!! Dat stelt me weer iets gerust??
  9. X

Bruine afscheiding en maagkrampen

<p>Goedenavond schatjes!</p><p>Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag zwanger, maar sinds twee dagen heb ik last van krampen. Ik las dat dit kan komen door het uitrekken van de baarmoeder, dus de zorgen vielen van mijn schouders af.</p><p>Sinds vandaag ineens bruine...
Terug
Bovenaan