Zoekresultaten

1. F

NOD juni 2022

Denk dat mijn ovulatie pas 31 mei is (16e dag), maar m'n menstruatie is heel erg onregelmatig de laatste tijd. Normaal gesproken rond de 28 dagen maar laatste keren 34 (denk een heel vroege miskraam), 25 dagen en de laatste 30. Deze ronde ga ik daarom wel testen, maar snap helemaal als je...
  2. F

NOD juni 2022

Leuk, ik sluit me graag aan! Sinds november bezig voor m'n 1e kindje. NOD is op 14 juni
  3. F

Ik dacht ongesteld, toch zwanger? Met foto!

Gefeliciteerd, dit ziet er heel duidelijk en positief uit! Waarschijnlijk was het je innestelingsbloeding. Nog een keer testen is niet perse nodig maar als je wil weten hoever je bent kan je een CB test gebruiken
  4. F

Bloeding tussen ei en menstruatie

Hoi Bloempje, Ik herken het zelf niet, maar ik denk dat het geen ovulatie bloeding is. De innesteling vind plaats tussen de 8 en 12 dagen na je ovulatie. Als ik het goed lees is jouw bloeding 4 dagen na de ovulatie. Een tussentijdse bloeding kan een teken zijn dat er iets aan de hand is zoals...
  5. F

Ovatietesten CB

Lees de reactie nu pas, maar uiteindelijk op dag 16 positief getest!
  6. F

Duizelig na eisprong

Dit is wel heel toevallig, ook 4 feb ovulatie gehad en sinds vandaag draaierig, vooral bij opstaan. Hopelijk is het een voorteken ?
  7. F

Ovatietesten CB

Bedankt voor jullie berichtjes dat stelt me gerust! Zou goed kunnen inderdaad dat m'n nod iets later komt. Nog steeds geen positieve test maar het streepje was wel donkerder en ik heb vandaag ook meer cervixslijm. Dus hij zal morgen dan denk ik wel positief zijn.
  8. F

Zien jullie iets?

Zeker ik zie hem ook, gefeliciteerd!
  9. F

Ovatietesten CB

<p style="text-align: left;">Hoihoi,</p><p>Sinds deze maand ben ik begonnen met de roze ovulatietesten van clearblue. Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen! </p><p>Gemiddeld is m'n cyclus 28 dagen en ik zit nu op dag 13. Nog geen smiley gezien :( maar ik ben ook...
  10. F

15 dagen overtijd. Test negatief

Hoi Eef, Wat vreemd! Klinkt ook of je behoorlijke klachten hebt. Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn advies zou zijn ga naar de huisarts en vraag om een zwangerschapstest via bloed. Dan weet je zeker of je zwanger bent of niet  Er is sowieso wat aan de hand, dit klinkt namelijk ook niet als...
  11. F

Koffie/ thee & zwanger worden

<p>Sinds deze maand heb ik mijn aantal kopjes koffie en (zwarte)thee flink verminderd en dat is soms toch best lastig! </p><p>Ik had een behoorlijke verslaving kan je het wel noemen van 4-6 kopjes koffie en ongeveer 6 kopjes thee op een dag. Dat heb ik nu teruggebracht naar 4-6...
Terug
Bovenaan