Zoekresultaten

1. G

twee weken na bevalling met baby op stap, uit kraambubb durven

Dat is ook heel spannend! Als ik jou was zou ik er niet teveel overna denken. Lekker in je bubbel blijven en doen waar je je goed bij voelt! Dat op pad gaan komt allemaal vanzelf wel, je bent echt nog maar net bevallen ☺️
  2. G

Baby wil niet (in bed) slapen tussen 20 en 23u

Heel herkenbaar! Ik doe mijn baby (nu 5 maanden) savonds altijd in de draagdoek (of wandelwagen) en ga dan een flink eind wandelen zodat ze toch nog even slaapt tussen haar laatste dutje en voor ze naar bed gaat. Zodat ze niet super moe en chagrijnig wordt.
  3. G

Ervaring probiotica

Ik ben er heel positief over!
  4. G

Baby 6 weken slaapschema

Heehee, Je baby'tje is nog zo klein daar zit echt nog geen ritme in, ik zou ook nog zeker niet met schema's gaan werken. Go with the flow, je kindje geeft zelf wel aan wat hij/zij nodig heeft qua slaap. Mijn kindje is nu 5 maanden en ze heeft sinds 2 weken een soort van ritme te pakken...
  5. G

Sprong 2

Bij mijn kleine meisje heeft deze sprong bijna 2 weken geduurd. De ene dag wat erger dan de andere. Sinds gisteren lijkt het weer beter te gaan. Slapen lukte hier ook echt niet, alleen in de draagdoek.
  6. G

Andere voeding?

Hee, mijn baby van 8 weken is sinds 2 weken overgestapt op flesvoeding. Vanuit het consultatiebureau raadde ze me voeding voor krampjes aan omdat ze daar wel heel veel last van had. Ik gebruik nu Kruidvat eigen merk tegen krampjes.Sinds er steeds meer voedingen veranderd zijn van borst naar fles...
  7. G

Omgangsregeling baby

.
Terug
Bovenaan