Zoekresultaten

1. G

Zwanger na negatieve test mogelijk?

Ik heb inderdaad een ovulatietest gedaan. Deze was op 20 augustus. Ook hou ik bij via een app. Ik ben erg onregelmatig ongesteld. 
  2. G

Vanmorgen getest en nog steeds negatief. Maar nu ook al sinds 27 juli niet meer ongesteld geweest. 
  3. G

Ik heb vorige week woensdag voor het laatst getest. 
  4. G

Ik ben op dit moment 10 dagen overtijd. Al 2 x een test gedaan. De eerste keer was overduidelijk negatief. De tweede keer verscheen een heel licht streepje, maar wel pas na de 5 min. Al wel regelijkmatig savonds aan het overgeven. Wordt vooral snel misselijk bij inspanning. Kan het dat als ik...
  5. G

Weer onzekerheid. Wie heeft advies?

Vorig jaar oktober mijn spiraal laten verwijderen. Sinds januari voor het eerst weer ongesteld geworden. Mijn cyclus wisseld heel erg van 31 tot 36 dagen. Zelfs een keer 40 dagen. Op dit moment ben ik 40 dagen over tijd. Ik weet dat het een keer eerder is geweest, maar heb wel echt hoop...
  6. G

Niet zwanger toch overtijd en symptomen.

<p>Op 26 januari was ik voor het laatst ongesteld. Wel heel erg heftig. Nog nooit zo erg geweest. In oktober heb ik mijn spiraal laten verwijderen en in december was ik voor het eerst weer ongesteld.</p><p>Nu heb ik een cyclus van 25 dagen. In februari ben ik niet ongesteld...
Terug
Bovenaan