Zoekresultaten

1. G

Schoonma en kleinkind

Het ging een hele lange tijd goed hoor, hij is ernorm lief maar verwacht het altijd vanuit mij. Ik voel zijn liefde wel alleen hij trekt zich terug en wilt mij niet snappen als het om zijn familie of moeder gaat. Het eerste wat hij doet is tegenin mij gaan en denken voor een ander. En zn mammie...
  2. G

Schoonma en kleinkind

Oh Dijker je woorden doe me zo goed! Ik heb de laatste maanden een lage zelfbeeld gecreeerd voor mezelf ik voel me erg minder en onbelangrijk. Maar daar komt na de ruzie 2 weken geleden verandering in, dat was het punt dat ik het door had blijkbaar. Ik zei dat ze zich niet met alles moest...
  3. G

Schoonma en kleinkind

Dank voor jullie reactie, partner is erg passief en negeert mij ook, vaak geprobeerd te praten dan zegt hij dat hij tegen zn moeder gaat zeggen waar ik mee zit, maar denk dat hij het niet gaat zeggen. Hij vindt het niet erg dat ik ermee zit ik huil elke dag en ik ben de persoon die er een...
  4. G

Schoonma en kleinkind

Hoi dames, Momenteel zit ik met een probleem mijn zoontje is gestart op de basisschool en moet nog erg wennen, voorheen hadden we veel tijd en gingen we naar onze ouders en schoonouders. Dat gaat nu niet meer zo vaak hij is een gevoelig kind en krijgt veel prikkels, nu is het zo dat schoonma...
  5. G

Echo eisprong te zien (clomid)

Hi mensen, Ik zit in mijn 2e ronde na mijn miskraam. 1e ronde clomid 50 sloeg aan en werd een miskraam met 5 weken ik mocht gelijk door dag 5tot 9 clomid geslikt dag 15 had ik een echo waar geen follikels te zien waren en vandaag met dag 18 kon ze vocht zien en dat ik midden in mijn eisprong...
Terug
Bovenaan