Zoekresultaten

1. G

Stekende pijn en licht bloedverlies

Allereerst enorm bedankt voor je reactie! Ja, het is heel heftig en ik probeer inderdaad moed te houden en positief te blijven, al is dat vaak heel moeilijk...  nog enkele dagen (bang) afwachten dus...
  2. G

Stekende pijn en licht bloedverlies

Dag dames. ik hoop dat iemand me kan helpen ?? Ik had op 11/12 mijn eerste miskraam op 5 weken. Op 14/2 had ik mijn 2e miskraam na 8 weken zwangerschap. Op 9/3 had ik gedurende 2-3 dagen bloedverlies, waarvan ik veronderstel dat dit mijn menstruatie was hoewel ik dit vrij snel vind na de MK...
  3. G

Zwanger na miskraam: HCG waarden

Hoi alison! allereerst bedankt voor je reactie en proficiat met je zwangerschap! ik heb volgende woensdag 1/2 afspraak bij de gynaecoloog voor een echo dus tot dan nog even (bang) afwachten...  veel succes nog met jouw zwangerschap! 
  4. G

Zwanger na miskraam: HCG waarden

Hoi allemaal! Ik heb op 11/12 helaas een vroege miskraam gehad op 5 weken. Op vrijdag 13/1 positieve zwangerschapstest zonder maandstonden ertussen doorgekregen te hebben en toen HCG waarde 313. Op maandag 16/1 HCG waarde van 1216. zondag 22/1 HCG waarde 5000 en dinsdag 24/1 5900. Ik ben...
Terug
Bovenaan