Zoekresultaten

1. G

Help ;')

Echt zorgen maken niet echt maar ben normaal heel regelmatig en dan nu ineens 4 dagen overtijd maarja mss heb je gelijk nog even afwachten en ik zie wel verder dan 
  2. G

Help ;')

Normaal heb ik een regelmatige cyclus dus daarom is het allemaal zo spannend haha en ook de klachten zijn anders dan men maandstonden wat dus ook al raar is...   
  3. G

Help ;')

Momenteel ben ik al 3 dagen overtijd maar toch geeft men test negatief aan... Nog iemand gehad? Heb ook zowel een klein gevoel in men onderbuik dat er iets is ook men onderrug doet niet echt pijn maar wel lastig. Ook denk ik een inesteling gevoeld te hebben een 6 dagen na men eisprong.als ik...
  4. G

Inesteling klachten?

Dat probeer ik ook maar het is zeer moeilijk om niet achter alles wat te gaan zoeken ? nog een weekje wachten of ik ongi ga worden of niet 
  5. G

Inesteling klachten?

Opzich ben ik er niet zo hard met bezig hoor wat komt, komt. Maar deze vallen me gwn hard op de laatste dagen daarom vraag ik naar andere hun ervaringen 
  6. G

Inesteling klachten?

Hey hey even een vraagje, wij zijn nu ong een 3 a 4 maand aan het proberen voor een kindje de vorige maanden had ik enorm gevoelige borsten zelfs een bh deed pijn... Nu deze maand is het helemaal anders. Vorige week had ik mijn eisprong vermoed ik ( opflakkeringen van warmte terwijl ik normaal...
Terug
Bovenaan