Zoekresultaten

1. V

Paracetamol met coffeïne

Hi dames, Ik ben helemaal in paniek. Ik ben nu 5 weken zwanger en ivm hoofdpijn heb ik 2x 500mg paracetamol met coffeïne ingenomen. Uit gewenning en zonder bij stil te staan of dit zou mogen. Ik heb meteen de huisartsenpost gebeld die het bij de eerste trimester nog prima vond, maar ik vanaf nu...
  2. V

Overgewicht, heel onregelmatige cyclus en kinderwens

Wat leuk Lilyz!!!! Gefeliciteerd ❤️❤️❤️ Heb je tips? (misschien iets merkwaardigs anders gedaan afgelopen tijd?). Ik heb namelijk ook overgewicht en kan zo moeilijk afvallen.  Ik maak me zorgen om vruchtbaarheid en om mijn overgewicht. Daarnaast ook dat ik straks als ik zwanger ben nog meer ga...
  3. V

Angst dat het niet lukt

Hi! Ik snap je zooo goed... Ik hoop dat het snel goedkomt bij jou, bij mij, bij iedereen die zwanger wil worden ❤️ Deze dagen ben ik ook bezig met het 'niet bezig zijn', want als je er te veel aan denkt, ga je stressen en stress heeft een negatief impact op je vruchtbaarheid. Maar moet ik heel...
  4. V

Positieve ovulatie test NU klussen of morgen?

Ik vraag me echt af of het advies 'om de dag' ook echt gevolgd moet worden. Overal, maar dan ook echt overal (sites, YouTube, forums en veel meer) staat dit, maar hoeveel minder kwaliteit hebben de zaadcellen vraag ik me af.. Wij klussen door dit advies om de dag in de vruchtbare week, maar...
  5. V

Heb je ervaring met ovulatietesten?

?? echt balen... Ik ben benieuwd wanneer wij 2 strepen op een zwangerschapstest gaan zien.. Hoop voor ons allemaal dat dit zsm is.  Dat vraag ike btw ook af! Goeie vraag :) Er wordt gezegd dat om 2 dag seks prima is, omdat het wel even kan overleven in onze lichaam, maar blijkbaar is er iets...
  6. V

Helaas 4 dagen te vroeg (idk why) ongesteld geworden net ??? teleurstelling nummer #2 ?  vorige maand had ik ook hoop.. Deze maand ook geen succes.
  7. V

Hi ✨ Mijn man en ik (28) hebben kinderwens.. Ik heb een regelmatige cyclus van 33 dagen. Afgelopen vruchtbare dagen, die ik middels de ovulatietesten heb geconstateerd, hebben we het ‘gericht/bewust’ geprobeerd. Ofwel: om de dag gingen we klussen rond die dagen. Op woensdag 15 februari (dag...
  8. V

symptomen per DPO, wat denken jullie ?

Heee! Ben benieuwd! Ben je zwanger? :)
  9. V

Zwanger worden met een regelmatige cyclus

Precies dat! Ik wist niet dat ik het zo graag wilde.. tot ik bewust ging proberen. Afgelopen 'meest vruchtbare' dagen wel voor het eerst geprobeerd moet ik zeggen. In december en januari gebruikte ik geen pil, maar liet ik het gewoon gaan en dacht, zal wel.. Ik moet volgende week zaterdag...
  10. V

Eenzaamheid in het zwanger worden

Ik snap je zooo goed... ik zit in dezelfde situatie, op het spiraaltje na. Wij zijn sinds november bezig en elke week duurt inderdaad veelste lang. Ben zo bang dat het te lang gaat duren ? kon ik maar weten wanneer en ben ook zo benieuwd wanneer ik mag zeggen dat ik zwanger ben. Ik gun dit...
  11. V

Hahaha maar echt ?  
  12. V

Ik duim voor je!! Veel succes met het traject ♥️
  13. V

Ik snap inderdaad ook nooit waarom vrouwen dit er zo nodig bij moeten vermelden (dat ze toevallig onverwachts zo snel zwanger zijn geworden)... Deze informatie maakt mij alleen maar onzeker, meer niet. Leuk voor je denk ik dan. Tuurlijk gun ik haar en iedereen.. maar je weet nooit of je een...
  14. V

Ik duim ook uit de grond van m'n hart voor jou @Frasseke ♥️!! Ik snap je zo goed... "Loslaten" is een tip wat bij elk probleem wordt geadviseerd, maar totaal niet lukt. Al snap ik ergens dat het je enigszins rust kan geven, maar of je sneller zwanger wordt, denk get niet tbh. Voor mensen die...
  15. V

Ja precies.. ik hoor alleen maar "het was een surprise zo snel.." en dit zeggen ze na 1 maand ongeveer. Ik fa proberen om wat RS ook zegt, los te laten.. dank jullie wel ♥️
  16. V

Aanvulling op mijn bovenstaande vraag: woensdag was dus mijn LH piek, maar we zijn maandag + woensdag + vandaag gaan klussen. Maak ik dan überhaupt wel kans? 
  17. V

Hi! Sinds afgelopen november hebben wij kinderwens. Tot vorige maand dacht ik “komt vast wel..”. Helaas nog niet zwanger. Ik merk wel dat ik de laatste tijd letterlijk elke dag eraan denk en kan het ook niet loslaten ? Met de app Mijn Kalender houd ik mijn menstruatiecyclus en dagen van...
Terug
Bovenaan