Zoekresultaten

1. S

IUI - zwaar/vervelend/moeilijk/stom

Oh nee, wat ontzettend vervelend! Gaan ze de cyste verwijderen? Probeer maar goed van die vrije tijd te genieten inderdaad, ook al is het ontzettend dubbel allemaal. Maar je hebt het wel verdiend om even plezier te maken. Hopelijk lukt dat.   Veel succes. Ik zit ondertussen te wachten en te...
  2. S

Ha lieve Frasseke, Wat vervelend dat het nog niet gelukt is. En ik snap je heel goed: die echo's en inseminatie gooien behoorlijk alle plannen in de war hè. Hopelijk kun je gewoon naar je vrijgezellenweekend want het is juist zo belangrijk om in deze periode het gevoel te hebben (juist omdat er...
  3. S

Lieve Frasseke en Evol, Dank voor jullie fijne en lieve reacties. Ik zie ze helaas nu pas, ik hoopte dat ik een melding zou krijgen van een reactie, maar niets is minder waar!  Ik hoop natuurlijk hartstikke dat jullie ondertussen al wat positief nieuws hebben mogen ontvangen, maar ik weet hoe...
  4. S

Lieve allemaal, Ik begin deze topic omdat ik opzoek ben naar een groep vrouwen die elkaar een steun in de rug kunnen bieden tijdens het IUI-traject. Ik begin komende week aan mijn tweede ronde IUI en ik wil heel even ventileren over HOE ZWAAR HET IS. Maar eerst even de details. Ik spuit...
Terug
Bovenaan