Zoekresultaten

1. I

Uitgerekend Maart 2024

Hier ook. Hopelijk blijft het goed gaan bij iedereen. 4 augustus heb ik de eerste echo
  2. I

2 verschillende testen 2 lichte streepjes

Vandaag, 9 juli, kreeg ik in de middag een gevoel dat ik moest testen. Vandaag had mijn menstruatie moeten beginnen maar niet gebeurt. Nu heb ik getest op 2 verschillende tijden met 2 verschillende soorten zwangerschaps testen en kreeg bij beide een licht streepje te zien. Ik wil heel blij...
  3. I

Ervaring met bloedverdunners ?

Essil bedankt voor je reactie.    Ja heb ik voor een groot deel al gedaan. Nu ben ik alleen ook benieuwd naar andermans ervaringen ?
  4. I

Ervaring met bloedverdunners ?

Hoi allemaal, Mijn partner en ik proberen zwanger te worden. Nu bem ik benieuwd of er dames zijn die bloedverdunners gebruiken? Ik gebruik bloedverdunners (na centrale longembolie en daarna een trombose been) dit moet ik m'n hele leven gebruiken. Nu heb ik verschillende vragen...
  5. I

Niet ongesteld na ruim maand

Hoi hoi  Zelf moest ik stoppen met de pil na centrale longembolie. Maar bij mij heeft het ongeveer een 1.5 maand geduurd voor ik weer ongesteld werd. En zeker een half jaar a 3 kwart tot ik een regelmatige cyclus had.  Hoop dat je snel een normale cyclus hebt. ?
  6. I

2 dagen over tijd en negatieve test

Hallo allemaal, Misschien moet ik het gewoon even van mij afschrijven. Al maanden lang een gewone cyclus van 28 dagen. En vorige maand samen besloten echt te gaan proberen om zwanger te raken. Wel ben ik al een jaar van de anticonceptie af. En nu had maandag mijn menstruatie moeten starten...
  7. I

Angst dat het niet lukt

@vanille    Ook jij super bedankt voor je bericht. Het is zo fijne om te lezen dat mensen je echt begrijpen ? En ook ik moet stoppen met al dat Google gezoek hahaha.  Ik wens ook iedereen het goede om zwanger te worden ?
  8. I

Angst dat het niet lukt

@willemijnB    Super bedankt voor je reactie. Dat doet me goed. Ik wist dat een eisprong gewoon komt, ik was bang dat die uit kon blijven. Maar je bericht geeft weer een positieve boost.  Ja ik moet voor altijd bloedverdunners slikken. Loop ook bij de hematologie. Ik heb mijn arts al gesproken...
  9. I

Angst dat het niet lukt

Ja daar moeten we dan ook van uit gaan en hopen.  Jij ook heel veel succes??
  10. I

Angst dat het niet lukt

Super bedankt voor je reactie.  Doet me goed !  Soms heb je even gewoon een berichtje van een onbekende nodig die het snapt! Nogmaals dank !
  11. I

Angst dat het niet lukt

Hoi allemaal, Ergens hoop je dat mensen je snappen maar ergens ook weer niet want leuk is het echt niet. Ik (30) en mijn partner (32) hebben besloten om aan kinderen te beginnen. (Een wens die ik al vanaf mijn 20ste had) Vorige jaar heb ik op de IC gelegen met een centrale longembolie en...
Terug
Bovenaan