Zoekresultaten

1. L

Ovulatietest

Lief, dankjewel Jetske!
  2. L

Ovulatietest

Hoeft ook zeker niet. Ben alleen op zoek naar gelijke ervaringen en fijne gesprekken over "waarschijnlijk" allemaal de zelfde wens.
  3. L

Ovulatietest

Klopt. Ik probeer mijn ovulatie in beeld te krijgen vandaar dat ik nu even door test. Maar vond het raar dat dit na een week nog steeds positief is. En kan er niet heel veel over vinden op internet. Dus ben benieuwd naar gelijke ervaringen.
  4. L

Ovulatietest

Hoi meiden, Weet iemand hoe dit zit.. ik heb 10 februari een positieve ovulatie test gehad. Nu is deze, bijna een week later nog steeds super positief.. iemand een idee hoe dit kan? Is dit nog steeds van mijn ovulatie? Liefssss
  5. L

Geen LH piek te vinden

Dankjewel! Uiteindelijk op dag 19 mn piek gevonden. Volgens mij is dat vrij laat. Aangezien ik volgende week al ongesteld zou "moeten" worden.. Nu duimen!!
  6. L

Geen LH piek te vinden

Hoi meiden, Wij proberen al een aantal maanden zwanger te worden. Echter vind ik mij LH piek niet. Mijn ovulatie testen geven wel een hoge vruchtbaarheid aan maar mijn piek heb ik nog niet kunnen vinden. Hebben meer vrouwen hier last van? En kun je zonder piek ook een eisprong hebben? Liefsss
  7. L

Menstruatie overgeslagen

Hoi, Heeft iemand hier ervaring mee? Ik had 22 december moeten menstrueren, echter is deze uit gebleven en helaas ook geen zwangerschap. Weet iemand wanneer je dan weer vruchtbaar bent? Of moet je dan eerst weer wachten tot je volgende menstruatie? Liefs
  8. L

Ben ik zwanger?

Hoi Jetske, Wat lief dat je het helemaal uitgezocht hebt! Ik ben wel wat vergeten te delen, ik heb namelijk één dag een positieve test gehad maar vanaf de volgende dag alleen maar negatieve. Contact gehad met de huisarts en het zou waarschijnlijk een miskraam worden. Echter nog steeds geen...
  9. L

Ben ik zwanger?

Hoi meiden, Wij proberen nu een aantal maanden om zwanger te worden. Nu ben ik al 10 dagen overtijd maar test helaas nog wel steeds negatief. Heeft iemand dit ook gehad en was toen toch zwanger? Ik hoop het zo!
  10. L

1 dag overtijd

Hoi meiden, Wij proberen nu een aantal maanden om zwanger te worden. Nu ben ik al 10 dagen overtijd maar test helaas nog wel steeds negatief. Heeft iemand dit ook gehad en was toen toch zwanger? Ik hoop het zo!
Terug
Bovenaan